اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
مقتدایی در شورای مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد:
استاندار در شوراي مبارزه با مواد مخدر اظهار كرد:​ انرژي خود را نبايد صرف ارزيابي مسائل با جو عمومي كشور كنيم و لازم است در استان خود بر درصد فراواني از عوامل و ريشه هاي اعتياد بيشتر تمركز كنيم.
استاندار خوزستان گفت: عوامل و ريشه​هاي اصلي اعتياد بايد در هر نقطه از استان شناسايي و مورد ارزيابي قرار گيرد.
 
 عبدالحسن مقتدايي در شوراي مبارزه با مواد مخدر استان اظهار كرد:​ انرژي خود را نبايد صرف ارزيابي مسائل با جو عمومي كشور كنيم و لازم است در استان خود بر درصد فراواني از عوامل و ريشه هاي اعتياد بيشتر تمركز كنيم.
 
وي ادامه داد: فقر، رفاه غيرمعقول، دوستان بد، محيط بد، ضعف فرهنگي و اختلافات خانوادگي از جمله عواملي است كه در جغرافياي استان متفاوت است و در برخي استانها نيز فراز و فرودهايي دارد. لازم است ريشه هاي اساسي و اصلي اعتياد در هر نقطه از استان شناسايي و بر رفع اين عوامل متمركز شويم.
 
استاندار خوزستان اظهار كرد: پس از ارزيابي عوامل و شناسايي ريشه هاي اساسي اعتياد در نقاط مختلف استان بايد تبليغات مناسبي در اين زمينه در جهت كاهش ابتلا به اعتياد و مبارزه با اين پديده صورت گيرد.
 
وی ادامه داد: در استان خوزستان با وجود 25 پتروشيمي در ماهشهر و شيفت​هاي كاري پدر خانواده در اين صنايع و محيطهاي صنعتي ديگر لازم است نوع تبليغات به گونه اي باشد كه در يك نگاه، فرد نهايت استفاده بهينه را داشته باشد. همچنين براي روستاييان در يك روستا نيز نوع تبليغات و پيام ها بايد متفاوت باشد. با توجه به اينكه پنج تا شش ورودي در استان وجود دارد لازم است پايگاه​هاي ثابت جهت تبليغ در زمينه مبارزه با مواد مخدر در اين ورودي ها نیز استقرار يابند.
 
مقتدايي افزود: تبليغ بايد به شيوه​اي قابل فهم و درك براي هر نقطه از استان طراحي شود؛ با توجه به اينكه معمولا در هفته مبارزه با مواد مخدر و زمان برگزاري مانورهاي اين هفته تابلوهاي هشدار و تبليغات مرتبط با اعتياد جمع آوري مي شوند لازم است تبليغات به گونه​اي انجام شود؛ به طور نمونه براي جامعه هدف دانش آموزان و دانشجويان از 15 شهريورماه با آغاز سال تحصيلي نصب بنرها و تابلوهاي تبليغاتي در اين زمينه آغاز و تا پايان سال تحصيلي ادامه پيدا كند.
 
وي اظهار كرد: اولين مكان پس از ورود به دانشگاه، خوابگاه دانشجويي است كه فرد با انواع فرهنگها در اين مكان آشنا مي شود در نتيجه لازم است نوع تبليغات مرتبط با زندگي​ خوابگاهي و همچنين ويژه دانشجويان به طور مستمر انجام بگيرد.
 
به گزارش ایسنا؛ همچنين در اين نشست سردار محمدرضا اسحاقي، فرمانده انتظامي خوزستان به هفته مبارزه با مواد مخدر در استان اشاره كرد و گفت:​ 282 برنامه در قالب در 23 عنوان در 27 شهرستان در هفته مبارزه با مواد مخدر از تاريخ 31 خردادماه تا 5 تيرماه برگزار شد.
 
وي ادامه داد: اين برنامه در حوزه پيشگيري، درمان، حقوقي و مقابله در مجموعه شهرستان​ها توسط فرمانداران و روساي شوراهاي مبارزه با مواد مخدر شهرستان​ها اجرايي شد. هم اكنون در حال جمع بندي نهايي برنامه هاي اين هفته هستيم كه حداكثر تا جلسه آينده شوراي مبارزه با مواد مخدر استان گزارش نهايي ارايه مي شود.
 
فرمانده انتظامي خوزستان اظهار كرد:​ اجتماعي كردن مبارزه با مواد مخدر كه از اهداف مهم شوراي مبارزه با مواد مخدر استان است، داراي محورهايي است كه يكي از اين موارد، صيانت از بهبوديافتگان در نظر گرفته شده و لازم است همه دستگاه و اعضاي اين شورا در جهت استمداد و حفظ سلامتي اين افراد تلاش كند. همچنين محور اشتغال افراد بهبود يافته نيز از موارد بسيار حائز اهميت اين مبحث به شمار مي رود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار