شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
 رسول  تقی پور خبر نگار مسجدسلیمان: شهردار و شورای شهر گلگیر در  مراسم ضیافت افطاری  از معلمان  و فرهنگیان  این شهر  تقدیر بعمل آوردند. این مراسم در سالن باشگاه  فرهنگیان  مسجدسلیمان و با حضور رییس آموزش پرورش مسجدسلیمان، شهردار و اعضای شورای شهر و همچنین  بخشدار گلگیر  و جمع دیگری از  مسئولین  برگزار گردید. 



در این مراسم منوچهر قاسمی منجزی مدیر  آموزش پرورش مسجدسلیمان طی سخنرانی با توجه به جایگاه و نقش معلم در جامعه گفت: سواد تنها خواندن  و نوشتن نیست بلکه آگاه شدن به حق و حقوق  قانونی را شامل می شود . اگر تجلیل از مقام معلم در جامعه  ما نهادینه بشود تمام مشکلات جامعه ما حل می شود  و به گفته رهبری ثواب کردن به معلم باید نهادینه بشود. 

قاسمی در ادامه از تلاش مردم ، مسئولین و همچنین  معلمان زحمتکش این شهر که  در پیشرفت آموزش تحصیلی این منطقه تلاش کرده اند  تقدیر وت شکر کرد و قول داد برای آینده هر چه بیشتر شهر گلگیر تمام تلاش و همکاری خود را بکار بگیرد.

 وی در پایان  گفت : جا دارد از شهردار جوان و پر تلاش گلگیر مهندس علی شجاعی که در بر گزاری این مراسم تلاشهای زیادی انجام دادند تقدیر و تشکر کنم و امیدوارم دیگر مناطق هم از این حرکت پسندیده شهرداری گلگیر الگو برداری کنند. 

 تعدادی از مسئولین دیگر  از جمله  مهندس خدری رییس شورای شهر گلگیر  و بیژن قنبری بخش دار گلگیر  به ایراد سخنرانی  پرداختند . در پایان این مراسم جوایز و  لوح های تقدیر از سوی شهردار شهرگلکیر به تعدادی از معلمین و زحمتکشان فرهنگی این منطقه اهدا  شد. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار