شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۶۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳
امثال "شهرام محمدی " - کارگر فداکار خوزستانی - در این سرزمین کم نبوده و نیست و تاریخ گواهی می دهد که روحیه جان بر کفی و ایثار با تار و پود جامعه ی ایرانی عجین است ؛ زمانی در جنوبی ترین نقطه ایران و حماسه سازی رییس علی ها و زمانی نیز در شمالی ترین نقطه و رشادت میرزا کوچک ها... 

فقط زمان و مکانش متغیر است اما روحیه همان است که بود : گاهی مشروطه و قد علم کردن و ایثار جان در برابر استبداد محمد علی شاه و گاهی نیز دفاع مقدس و ایستادگی و حماسه آفرینی در برابر لشکر یزیدیان. مقطعی عرصه دیپلماسی زمینه ساز ایستادگی و ایثار می شود و مقطعی دیگر ، کار و سازندگی محلی می شود برای ثبت فداکاری و ایثار ایرانی و خلقِ شهرام محمدی ها.

و اما ارج نهادن به ایثارها ، به حرف و سخن نیست. ادامه راه رییس علی ها ، در مبارزه با استکبار است و ادامه راه علی هاشمی ها حب وطن است و اسلام. و ادامه ایثار شهرام محمدی ها ، مجاهدت در عرصه کار است و سازندگی .

مرگ شهادت وار شهرام محمدی تلنگری ست بر وجدان جامعه ایرانی برای به خروش آمدن دوباره روحیه ایثار و فداکاری. مرگ مظلومانه شهرام محمدی تلنگری ست بر وجدان خفته مدیرانی که پست و مقام را نردبانی می پندارند برای ارضای دنیاپرستی خویش. 

مرگش تلنگری ست بر اجحاف بزرگ نفت و پتروشیمی ها به این سرزمین و مردمانش ، که هزاران شهرام محمدی دیگر ، بی آنکه شرایط کار برایشان مهیا شود استعدادشان و روحیه ایثارشان در عرصه کار ، در حال پوسیدن زیر پوسته ی فقر و بیکاری ست ؛ شهرام محمدی هایی که اگر گوشه چشمی به آنان شود حماسه هایی در عرصه تولید و خدمت خلق می کنند که اگر بیشتر از ایثار محمدی نباشد کمتر نیست. جوانان هم سن و سال شهرام محمدی این سرزمین ٬ همه خط شکن و کربلایی اند و سرشار از ایثار و آماده جان بر کفی برای این سرزمین ؛ چه عرب ، چه لر و چه ترک و بختیاری.... 
شهرام محمدی ها را دریابید‌...در این سرزمین ٬ فداکاری و ایثار موج می زند...



comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
comment
0
0
comment روحش شاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار