آخر بعد از چندین و چند سال یک پدیده ی نادر طبیعی اتفاق می افتد بعد زشت نیست حتی دیدن آنرا هم پولی کنیم؟

"> وقتی از سیاره "زهره " در اهواز کسب درآمد می شود !
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۱

آخر بعد از چندین و چند سال یک پدیده ی نادر طبیعی اتفاق می افتد بعد زشت نیست حتی دیدن آنرا هم پولی کنیم؟

 

دیروز خبری در پایگاه خبری شوشان درج شد با این عنوان : گذر سياره زهره از مقابل خورشيد، در محل پارك شهربازي اهواز رصد مي‌شود. رصد گذر سياره زهره از مقابل خورشيد توسط گروه علمي نادكو با همكاري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان مركز پادادشهر اهواز انجام مي‌شود. حضور عموم مردم در اين رصد آزاد و هزينه ورود 6 هزار تومان است.

یکی از خوانندگان پایگاه خبری در اینخصوص نوشت:

واقعا باید تاسف خورد برای کسانی که سعی دارند از هر روزنه ای کسب درآمد کنند حتی عبور زهره از برابر خورشید!

آخر بعد از چندین و چند سال یک پدیده ی نادر طبیعی اتفاق می افتد بعد حتی دیدن آنرا هم پولی می کنیم.

نمیدانم کسانی که این ابتکار به ذهن شان رسیده ، به کجای کار بیشتر توجه کرده اند و کجای موضوع برایشان تولید هزینه کرده که بعد خیلی راحت ، موضوع را پولی میکنند آنهم شش هزارتومان برای هر نفر.

معلوم نیست این مبلغ را کدام نهاد قانونی کدام مجلس کدام دولت و کدام مرجع ذیصلاح تصویب کرده که بعد هم اجرایی شود. و جالب تر اینکه هیچ مرجعی هم صدایش در نمی آید که ببیند این موضوع از کجا ناشی میشود و به کجا ختم میگردد.

و به راستی کاری می کنند که دیگر تا ابدالدهر زهره هوس رد شدن در مقابل خورشید را هم نکند و آن بالا سرجای خودش بماند و نظاره کند آدمیانی را که چنین برخورد می کنند.

راستش خیلی ها دلشان میخواست شاهد یک اتفاق نادر طبیعی باشند و به سوالات بیشمارشان در این خصوص جواب داده شود اما به هزینه شش هزارتومانی که رسیدند قید موضوع را زدند.

واقعا بگردید ببینید آیا رسم همه دنیا ، رسم خارجی ها ! هم همینگونه است؟ آیا همه جا اینگونه درهای علم و دانش اندوزی که زمینه توسعه و پیشرفت جوامع هست را به روی مردم و بویژه جوانان باز و بسته می کنند؟

نه ، واقعا چرا هرکس هرطور بخواهد رفتار می کند و چرا کسی پیگیر نیست؟

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار