شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
پس از واژگون شدن قایق خانم ابتکار و چند نفر از مسئولین در هورالعظیم ،  مقتدایی استاندار  خوزستان در یک نشست گفته است که نگران حلقه ازدواج معاون عمرانی هستیم که در این حادثه به درون تالاب افتاده و باید حوادث غیر مترقبه تامین اعتبار کند و علاوه بر حلقه ازدواج ، چند موبایل هم سوخته است.

ضمن تبریک به مقتدایی برای پیوستن به جمع دلواپسان ، پیشنهاد می شود برای اینکه اندکی از دلواپسی ایشان کم شود ، همزمان با تامین اعتبار ، بی فوت وقت ستاد پیگیری حلقه ازدواج معاون عمرانی خوزستان هم تشکیل شود و مسئولین هفته ای یک بار دور هم بنشینند و در رابطه با شیوه های نجات حلقه ازدواج بحث و تبادل نظر نمایند. چند سمینار و همایش هم می شود برگزار کرد و عده ای را مشغول کرد. هر چه نباشد خروجی اش بهتر از شورای اشتغال و ستاد مقابله با ریزگردها خواهد بود ! 

در همین رابطه ، جمعی از شهروندان خوزستان در نامه ای به استاندار (سندش هم موجود است) عاجزانه تقاضا کردند اعتبارات مقابله با ریزگردها را به ستاد پیگیری حلقه ازدواج اختصاص دهد و هر ماه هم به همین مناسبت تور گردشگری حلقه ازدواج دایر کند ! برخی از کارشناسان محیط زیست هم پس از شنیدن دغدغه های استاندار ، پیشنهاد دادند ستاد مقابله با ریزگردها تا اطلاع ثانوی منحل و یا در ستاد پیگیری حلقه ازدواج ، ادغام شود! مردم سیل زده لالی نیز که از حال و روز معاون عمرانی استاندار آگاه شدند از دریافت اعتبارات خسارت سیل خودداری کردند و متفق القول گفتند از وقتی حرف های استاندار را شنیدیم دلمان به حال موبایل های سوخته مسئولین و حلقه گمشده ، کباب شده و تا زمانی که برای حلقه ازدواج و موبایل های سوخته مسئولین تامین اعتبار نشود ما تا پای جان از پذیرفتن خسارت سیل امتناع می کنیم. 


 طنز /تشکیل ستاد  حلقه ازدواج معاون اول استاندار خوزستان - منتشر شده در طنز و کاریکاتور کاکو





نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار