شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸
در تداوم بازدیدهای میدانی صورت گرفت: بازدید هیئت رئیسه دانشگاه از بیمارستان ابوذر و شبکه بهداشت و درمان حمیدیه
به گزارش خبرنگار وب دا خوزستان، دکتر اسماعیل ایدنی در نشست پابانی بازدید از شبکه بهداشت و درمان حمیدیه و بیمارستان ابوذر اهواز که با حضور جمعی از اعضا هیئت رئیسه و مدیران بیمارستان ابوذر و شبکه بهداشت حمیدیه برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان حمیدیه در ابتدای کار تیم جدید دانشگاه شبیه یک زمین بایر بود و به مداخلات جدی نیاز داشت که اگرچه با اقدامات خوبی که انجام شد، بسیاری از مشکلات آن مرتفع گردید اما عدم استقرار مدیریت اورژانس، کمبود شدید نیروی انسانی، نداشتن چارت سازمانی و عدم استقلال مالی از جمله مسائلی هستند که تاکنون مرتفع نگردیده اند و تمامی معاونین و بویژه معاونت توسعه مدیریت و منابع می بایست نسبت به اصلاح فرآیندها و تکمیل و تجهیز شبکه مذکور از هر حیث اقدام عاجل نمایند.

ایدنی ادامه داد: نظر مساعد مقام عالی وزارت در رفع هرچه سریعتر مشکلات بهداشتی درمانی شهرستان حمیدیه فرصت مناسبی برای مدیریت شبکه فراهم آورده است تا با بهره گیری از فرصت پیش آمده در راستای خدمت رسانی به مردم اقدامات موثری صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: همه باید تعاملات بین بخشی خود را افزایش داده و مهارت های ارتباطی را برای تعاملات بهتر تقویت کنیم وی ادامه داد: برای پیگیری مطالبات و نیل به اهداف، باید ارتباطات فرابخشی قوی داشته باشیم و اصول مذاکره را رعایت کنیم. شیوه ی سخن گفتن باید معطوف به نتیجه باشد.

ایدنی در ادامه پیرامون کم و کیف انجام بازدید های میدانی گفت: برنامه های بازدید هفتگی نباید جایگزین برنامه های روتین ستاد های مختلف شود و آنها را تحت الشعاع قرار دهد. وی افزود: مدیران و مسئولان باید از این برنامه ها به عنوان یک فرصت استفاده کنند و مشکلات حوزه سلامت را به حداقل برسانند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: حضور مدیران در بازدید های میدانی بسیار ضروری و نوعی راستی آزمایی برنامه های دانشگاه است تا بتوانیم از طریق همین بازدید ها با مشکلات موجود در محیط آشنا شویم.

ایدنی در خصوص طرح پرداخت مبتنی بر عملکرد کارکنان، اجرای این طرح را اجتناب ناپذیر و درعین حال نیازمند ارتقا عنوان نمود و اظهار داشت: تعامل و توجیه همکاران باید سرلوحه کار ما قرار بگیرد تا رضایتمنمدی کارکنان را در جهت ارائه خدمات مطلوبتر به مردم  در پی داشته باشد.

دکتر ایرج نظری معاون درمان دانشگاه نیز در این نشست اظهار داشت: بیمارستان ابوذر بزرگترین بیمارستان تخصصی اطفال در جنوب غرب کشور است و توجه به جزء به جزء واحدها و فرآیندهای خدمتی در آن بیمارستان اهمیت خاص دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار