شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۶۸۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴
معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز
محمد صفری گفت: سرعت اجرای پروژه در سه ماهه اخیر افزایش یافته و ظرف سه ماه آینده فاز اول پروژه شامل تعدادی از واحدهای تجاری طبقه زیر زمین و همکف نیز آماده بهره برداری می شود.
فاز نخست این پروژه ظرف سه ماه آینده آماده به بهره برداری می رسد.

با افزایش سرعت اجرای پروژه پارکینگ طبقاتی طالقانی، فاز نخست این پروژه ظرف سه ماه آینده آماده بهره برداری می شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز با اعلام این خبر گفت: بر اساس نتایج مطالعات جامع ترافیک هسته مرکزی شهر اهواز در خیابان طالقانی، حدود 400 جای پارک کمبود پارکینگ وجود دارد که با احداث پارکینگ های طبقاتی طالقانی بیش از این تعداد پارکینگ استاندارد تامین خواهد شد.

محمد صفری افزود: پروژه پارکینگ طبقاتی در زمینی به مساحت 2600 متر مربع و در 10 طبقه با زیر بنای 26000 متر مربع در حال احداث است که بیش از 20 هزار متر مربع از این پروژه به پارکینگ عمومی طبقاتی اختصاص دارد که حدود 500 واحد پارکینگ  را برای استفاده شهروندان تامین خواهد کرد.

وی با اشاره به سایر کاربری های این پروژه گفت: در این پروژه همچنین 80 واحد تجاری، 56 واحد اداری و 21 واحد پزشکی جمعا به مساحت حدود 5 هزار متر مربع و در در طبقه آخر پروژه نیز یک رستوران به مساحت حدود 900 متر مربع برای استفاده شهروندان ایجاد خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز در ادامه گفت: سرعت اجرای پروژه در سه ماهه اخیر افزایش یافته و ظرف سه ماه آینده فاز اول پروژه شامل تعدادی از واحدهای تجاری طبقه زیر زمین و همکف نیز آماده بهره برداری می شود.

وی افزود: هم اکنون بخش دوم سازه فلزی پروژه نیز در حال اجراست و در مرحله اجرای سقف به روش عرشه مرکب فلزی و بتن ریزی سقف می باشد.

صفری در ادامه گفت: با برگزاری مزایده عمومی واحدهای تجاری، اداری و  پزشکی احداث شده به فروش خواهد رسید و از محل عواید مزایده، هزینه های تکمیل پروژه تامین خواهد شد.

 وی همچنین تصریح کرد: در حال حاضر واحدهای تجاری طبقه همکف در مرحله نازک کاری است و سیستم های سرمایشی و گرمایشی، سیستم برق و دوربین های مدار بسته، نمای کامپوزیت، سرامیک و کف واحدها و اجرای سقف کاذب در حال اتمام است.

صفری در پایان گفت: شهرداری اهواز در راستای ایجاد پارکینگ های عمومی و تامین کمبود پارکینگ در هسته مرکزی شهر، علاوه بر پارکینگ طبقاتی طالقانی، طرح احداث یک پارکینگ طبقاتی دیگر در زمین جنب فروشگاه رفاه را نیز در دست تهیه دارد و در سال جاری عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
comment
0
1
comment کاش حداقل کسی از این صحبتها میکرد که تخصصی در امور عمرانی داشته و ... داشت. ایشون فقط برای ...در این پست مشغول بکار شده و حالا که شهردار انصراف داده از کاندیدادتوری تازه یادش اومده ...و باید در مورد پروژه های شهر صحبت کنه ...
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
comment
1
0
comment درود بر دکترصفری
مردی از جنس مردم و شهردار
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
comment
1
0
comment درود بر دکترصفری
مردی از جنس مردم و شهرداری
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
comment
0
0
comment آقا فرزاد خیلی نظرت تابلو است ، چون [...] نا کام ماند این حرف را می زنی جیییییگر
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار