شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
سرانجام ماراتن هسته ای به پایان رسید و ایران روز خوبی که منتظرش بود را ملاقات کرد و از دست رفته هایش را بار دیگر تحت عنوان «توافق خوب» بدست آورد!
روز خوبی که محصول تدبیرِ دولت و امیدِ ملت است!...
مهمترین وعده ی انتخاباتی دولت یازدهم درحالی عملی شد که طی 23ماه گذشته، با وجود تشنج های ایجادشده توسط تندروها در عرصه ی سیاست داخلی و کارشکنی های اسرائيل، عربستان و محافظه کاران کنگره ی آمریکا در سطح بین المللی، تیم مذاکره کننده با حمایت مردم و رهنمود ها و پشتیبانی مقام معظم رهبری با "نرمشی قهرمانانه" نقش خود را مردانه ایفا کرد.
اینک دستاوردهای مهم حل مسئله ی 13 ساله ی هسته ای بر هیچ ایرانی پوشیده نیست، اما از مهمترین نتایج مثبت این مهم که در دراز مدت میسر میشود، میتوان به برچیده شدن «ایران هراسی» و گسترش صلح و ثبات در عرصه ی جهانی اشاره کرد و از آن مهم تر اینکه با لغو تحریم ها راه برای گشایش اقتصادی در کشور باز می شود و اقتصاد ما که عمری است که زمین گیر شده است باری دیگر برمی خیزد.
این توافق نشان داد که اعتماد به نخبگان دانشگاهی، خصوصا اساتید علوم انسانی، راهگشای مناسبی برای پیچیده ترین پرونده دیپلماسی چند دهه گذشته جامعه جهانی بود و امید است که این اعتماد شکل گسترده تری به خود بگیرد تا شاهد باز شدن گره های دیگر مشکلات و مصائب کشور باشیم.
انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه شهیدچمران اهواز، به عنوان بخشی از ملت ایران و جزئی از پیکره ی جنبش دانشجویی، ضمن قدردانی از تلاشهای خستگی ناپذیر تیم مذاکره کننده ی هسته ای بخصوص سردار دیپلماسی ایران، آقای دکتر ظریف و حمایت از دولت، امیدوار است دولت یازدهم با تحقق دیگر وعده هایش، بازهم برای همگان ثابت کند تا چه اندازه شایسته ی احترام و تحسین است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار