شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
شهردار موسوی :برای حفظ منافع ملی و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی در راستای ترویج فرهنگ اسلامی دریغ نخواهم کرد.
جلسه هماهنگی شهردار اهواز با معاونین و مدیران مناطق با هدف برگزاری هرچه باشکوه‌تر عید فطر برگزار شد.

در این جلسه سید خلف موسوی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در شب‌های قدر و تسلیت شهادت حضرت علی (ع) گفت: راه امام علی (ع) راه پیروزی، نجات زندگی، صبوری، شهامت و منش و رفتار وی برای همه ما یک راه حقیقت است. اگر امروز در عرصه مبارزه موفق هستیم تاسی ما به راه و روش حضرت علی(ع) است. این شعار نیست بلکه یک حقیقت است.

شهرداری اهواز به استقبال عید فطر می رود

وی افزود: ما هیچ وقت تسلیم زور و درخواست های غیر منطقی و زورگویی که در دنیا وجود دارد نخواهیم شد و علیرغم همه این شرایط مصالح اسلامی را به مصالح خودمان ترجیح داده ایم. رسیدگی به محرومین همواره یک اصل مهم برای امام علی (ع) بوده است.

شهردار اهواز ادامه داد: فلسفه گرفتن روزه رضای خداوند متعال و پرهیز از غیبت، حرام و اجتناب از بدی‌های دنیوی است. امیدوارم با تاثیرپذیری از این ماه مبارک و پر برکت، توشه‌ای برای آخرت خود ذخیره کنیم.

سید خلف موسوی با ذکر این نکته که شهرداری باید نسبت به پولی که از مردم دریافت می کند به شهروندان پاسخگو باشد تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم عید سعید فطر را با همفکری، طرح ایده‌های جدید و رهنمودهای حضرت آیت ا... جزایری هرچه باشکوه‌تر برگزار کنیم.

وی با اشاره به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در ایام عید فطر گفت: بار فرهنگی شهر اهواز بر دوش شهرداری است و برای حفظ منافع ملی و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ کوششی در راستای ترویج فرهنگ اسلامی دریغ نخواهم کرد.

در همین راستا شهرداری اهواز به مناسبت عید سعید فطر اقدام به برگزاری برنامه‌های متنوعی از جمله برگزاری جشن در مناطق هشتگانه، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، نورافشانی در دو نقطه شهر اهواز، برپایی نمایشگاه در سطح مناطق با موضوع عید فطر، چاپ و توزیع نشریه عید فطر، توزیع کارت شهربازی به نوجوانان روزه دار، چاپ و توزیع کتاب دعای قنوت، تبلیغات محیطی نصب بنر ویژه عید فطر بر روی بیلبوردهای شهری، پل های عابر پیاده و اتوبوس های شهری و همچنین برنامه مشارکتی شهرداری اهواز با صداوسیمای مرکز خوزستان در ایام عید فطر می نماید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار