شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳
ماه رمضان، ماه عبادت و بندگی و نزول قرآن به پایان رسید اما باب عبادت و خدمت در حوزه سلامت و در خوزستان با عزت بر روی یکایک یاران همراه باز است

بسم الله الرحمن الر الرحیم

اللهم اني اسئلك خير ما سئلك منه عبادك المخلصون...


ماه رمضان، ماه عبادت و بندگی و نزول قرآن به پایان رسید اما باب عبادت و خدمت در حوزه سلامت و در خوزستان با عزت بر روی یکایک یاران همراه باز است و منتظر... خوش بر آنان که در این ماه توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت ساختند. امید آن دارم بخشایشگر بنده نواز به کرم کریمانه بی‌منتهایش، ما را نیز در زمره‌ بندگان خالصش قرار داده و لطافت روح و سر زندگی دل و پرهیز از گناه را در لحظه لحظه حیات و گوشه گوشه وجودمان جاری و ساری سازد و توفیق تداوم خدمت خالصانه و بی منت و صادقانه و بی ریب و ریا را از هیچ کداممان دریغ ندارد. چرا که بی تردید سعادت ابدی از آن کسانی است که همه عمر چون ایام این ماه عزیز، اندیشه عبادت خالق و خدمت به مخلوق در سر دارند.

عید فطر روز تولد دوباره انسان و فصل شکفتن ایمان در جان های بیدار است، عید فطرتهای روشنی است که پاداش خود را در قرب الهی جستجو می کنند. روزی است که انسان به فطرت پاک خود بازگشته و به شکرانه آن، به ستایش خالق پرداخته و زنگار گناه از آئينه روشن قلب و جان می زداید.

اينجانب، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای همگان، در کمال افتخار و خوشوقتی حلول عید سعید فطر، نماد برجسته رهایی از قیود مادی و عروج در فضای رحمت الهی را به عموم مردم شریف استان و بویژه جامعه فرهیخته دانشگاهی اعم از اساتید ارجمند،دانشجویان فهیم و کارکنان خدوم دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تبریک عرض می نمایم. رستگاري، عزت نفس، كرامت طبع و صحت و سلامتی همه عزیزان را در سایه سار نظام مقدس جمهوری اسلامی و پرچم خوش نقش ایران سرفراز مسئلت نموده و از درگاه خداوند بزرگ استدعا می‌نمایم تا همگی ما را در خدمت به محرومان یاری و توفیق تحقق تمام و کمال اهداف متعالی نظام سلامت را نصیب سازد.

 

مزرع سبز فلک دیدم و داس مه نو           یادم از کشته خویش آمد وهنگام درو

 

دکتر اسماعیل ایدنی
قائم مقام وزیر بهداشت در استان خوزستان
و رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار