اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۷۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۰
مقتدایی گفت:ملتی که در فراز و فرود بر اصول خود اصرار ورزیده در مذاکره و فضای تعاملی که ایجاد کرد برنده اصلی میدان است.
عبدالحسن مقتدایی شنبه شب در حاشیه آیین دیدار عیدانه دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور در حسینیه شهدای شمخانی اهواز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:ملت ایران با وجود محاصره اقتصادی و محدودیت های ایجاد شده از سوی غرب همواره بر اصول خود پایبند بوده و پیروز میدان می باشد.

وی پایداری، وحدت، انسجام و هدایت منطقه ای را اساس پیروزی ایران در مذاکرات هسته ای دانست و گفت: در طول تاریخ ملتی با اصالت تر و ریشه دار تر از ملت ایران با سابقه تاریخی درخشان وجود ندارد.

مقتدایی گفت: هر چند جغرافیای ایران در طول تاریخ تغییراتی داشته و همیشه محل تاخت و تاز بوده اما همواره ایران به عنوان وزنه تعیین کننده در منطقه بوده و هست.

استاندار خوزستان ادامه داد:امروز جهان به واسطه اصالت و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف از جمهوری اسلامی ایران حساب می برد. 

مقتدایی با بیان اینکه ایران به جهت اعمال فشار غرب چیزی را از دست نداد اظهار کرد: هر چند در جریان ایستادگی ایران بر اصول خود در زمینه حقوق هسته ای برخی محدودیت های دارویی و فروش محصولات علیه ایران اعمال شد اما ملت ایران بر اثر فشار اقتصادی از اصول خود عدول نکرد و در عین حال نشان داد اهل تعامل است.

وی افزود: 35 سال مقاومت ملت ایران به جهان غرب ثابت کرد که حریف ایران نمی شود اما در عین حال ایران اسلامی بزرگترین کشور از نظر تعامل است چرا که از پشتوانه مردمی قوی برخودار می باشد.


استاندار خوزستان افزود:ایستادگی ملت ایران بر اصول اساسی و اعتقادی خود ثابت کرد ایران اسلامی در هر شرایط و موقعیت زمانی و مکانی از مظلومان جهان حمایت و پشتیبانی می کند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
comment
0
0
comment کسی نیست این عکس را به آقای کیانوش راد نشان بدهد تا اینقدر تفرقه بین عرب وغیر عرب نگذارد.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
comment
0
0
comment نایب ریس کمیسیون اجتماعی مجلس:
طرح تبدیل وضعیت نیروهای رسمی کارگری در کمیسیون اجتماعی تصویب شد
تاریخ انتشار : 31 تير 1394 - 10:51
کد مطلب: 35420
نایب ریس کمیسیون اجتماعی مجلس: طرح تبدیل وضعیت نیروهای رسمی کارگری در کمیسیون اجتماعی تصویب شده و به زودی در صحن علنی مجلس به رای گیری گذاشته می شود.

"عمران علی محمدی" نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با ایلام پویا گفت: این طرح در جهت تبدیل وضعیت نیروهای رسمی کارگری تعدادی از دستگاهای اجرایی نظیر بهزیستی تدوین شده که پس از تصویب در کمیسیون اجتماعی به زودی به رای گذاشته می شود.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به بار مالی این طرح برای دولت اظهار کرد: تصویب نهایی این طرح و اجرای آن توسط دولت هیچ بار مالی برای دولت به دنبال نخواهد داشت چرا که هم اکنون این نیروها در بدنه دستگاه ها مشغول خدمت هستند.

عمران علی محمدی که از طراحان اصلی و امضاء کنندگان این طرح به شمار می رود افزود: با توجه به اصل و تلاش کمیسیون اجتماعی برای تصویب این طرح پیش بینی می شود با کمترین مخالف به تصویب نمایندگان مجلس برسد.

نایب ریس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بعید می دانم که دولت نسبت به این طرح مخالفتی داشته باشد.

وی بیان کرد: کمیسیون اجتماعی نظر بسیار مساعدی نسبت به طرح داشت و تمام توان خود را برای تصویب این طرح در در صحن مجلس به کار خواهم بست.

وی افزود: پس از تصویب نهایی در مجلس و تایید شورای نگهبان دولت موظف به اجرای قانون خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار