اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۷۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰
شهردار اهواز
سید خلف موسوی : اعتبارات موجود جوابگوی توسعه موردنیاز این کلان‌شهر نیست.
شهردار اهواز از برگزاری جلسه با قائم‌مقام وزیر امور خارجه سوئیس و ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری کلان‌شهر اهواز به وی خبرداد.

سید خلف موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اهواز شهری است که تا کنون به توسعه موردنظر نرسیده است و در این میان، اعتبارات موجود جوابگوی توسعه موردنیاز این کلان‌شهر نیست.

وی افزود: بر همین اساس، همواره به دنبال جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هستیم تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، شهر اهواز را به یک توسعه آرمانی برسانیم.

موسوی عنوان کرد: حضور قائم‌مقام وزیر امورخارجه سوئیس در استان خوزستان فرصتی است تا بتوانیم در جلسه‌ای با وی، ضمن معرفی شهرستان اهواز به‌عنوان شهری تأثیرگذار در کشور ایران با پیشینه غنی تاریخی، فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری موجود در این شهر را در اختیار وزارت امور خارجه این کشور قرار دهیم تا آنها راه‌های حضور سرمایه‌گذاران این کشور در اهواز را هموار کنند.

شهردار اهواز با بیان اینکه به نظر می‌رسد بعد از لغو تحریم‌ها، می‌توان روی حضور سرمایه‌گذاران خارجی در شهر اهواز و سایر شهرهای خوزستان حساب باز کرد، عنوان کرد: قائم‌مقام وزیر امور خارجه سوئیس از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری موجود در اهواز استقبال کرد و قول داد که زمینه حضور برخی سرمایه‌گذاران در شهر را مهیا کند.

موسوی تأکید کرد: حضور سرمایه‌گذارانی که سابقه فعالیت در شهرهای اروپایی مثل شهرهای سوئیس را دارند که از توسعه مناسبی برخوردار هستند، یک فرصت بزرگ برای شهر اهواز به شمار می‌رود به همین دلیل ما از حضور یک‌روزه قائم‌مقام وزارت امور خارجه سوئیس در اهواز نهایت استفاده را کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، قائم‌مقام وزیر امور خارجه سوئیس روز دوشنبه (دیروز) در سفری یک‌روزه به استان خوزستان، ضمن حضور در یادمان شهدای شلمچه، با برخی مقامات استان خوزستان ازجمله استاندار و شهردار اهواز دیدار کرد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
comment
0
0
comment باش تا صبح دولتتان بدمد
از قدیم گفتن
مشک آنست که ببوید نه خودبگوید
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
comment
0
1
comment تصور می شود مدیران استان از داخل قطع امید کردهاند شاید از خارج بتوان برای این استان ثروندمندترین ودرعین حال فقیرتدین کاری کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار