اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۷۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶
سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای کارون:
سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کارون گفت: آموزش های فنی و حرفه ای با هدف ارائه خدمات مهارتی و توانمندسازی نیروی ماهر در شهرستان کارون برگزار می شود.

جفعرناصری با بیان این که آموزش های فنی و حرفه ای در شهرستان کارون که از جمله نقاط محروم  استان محسوب می شود از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اظهارکرد: مرکز آموزشی فنی وحرفه ای کارون، فعالیت آموزشی خود را با هدف ارائه خدمات مهارتی و توانمندسازی نیروی ماهر در این شهرستان از سال 1392 شروع و زمینه فراگیری آموزش های مهارتی مختلفی برای برادران و خواهران جویای کار فراهم کرده است. 

وی ادامه داد: از جمله 11 رشته آموزشی در این مرکز می توان به پرورش دهنده ماهیان گرم آبی، پرورش دهنده مرغ بومی، شلواردوز (کاردانش)، کیف دوز، گل آرایی گیاهان تزئینی، نصب تابلوهای الکتریکی و بافنده فرشینه اشاره کرد.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای کارون با اشاره به برگزاری رشته جوراب بافی در این مرکز عنوان کرد: کارآموزان این رشته پس از اتمام دوره برای اخذ مبلغ 150میلیون ریال وام با نرخ بهره 4 درصد به صندوق کارآفرینان امید معرفی خواهند شد.

جعفرناصری عنوان کرد:بمنظورارایه آموزش های منجربه اشتغال رشته جدید مهارتی شامل پرورش قارچ دکمه ای ،تعمیرکارتلفن همراه، تعمیرکارتلفن رومیزی وتعمیرکارلامپ کم مصرف به مجموعه رشته های آموزشی افزوده شد.

ناصری در بیان عملکرد سه ماهه نخست امسال مرکز گفت: 28 نفردوره معادل با یکهزار و 364 نفرساعت آموزش در کارنامه سه ماهه امسال مرکز کارون ثبت شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال گذشته نیز 33 هزارو 65نفرساعت آموزش پشت سرگذاشته شد وقبول شدگان درآزمون پایان دوره گواهینامه مهارتی براساس استاندارد سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشوردریافت کردند..

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار