اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۷۶۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳
در گفتگوی با مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان مطرح شد؟
در طول 20ماه گذشته مقامات زیادی به استان سفر کرده اند. اولین سفر را خود رییس محترم جمهور داشتند .بعد معاونین ایشان وزرای محترم و همه در پایان سفر اظهار رضایت می کردند.علی رغم محدودیت های مالی بی سابقه کارهای بزرگی در استان انجام شده پروژه های زیادی هم تا پایان سال به نتیجه خواهند رسید.
 یکی از سایت های محلی اخیرا با انتقاد از دیدارهای عیدانه استاندار و مدیران استانی بامقامات عالیرتبه خوزستانی در پایتخت  را تلاش برای ابقای مدیریت خود در استان قلمداد کرده و چنین ادعا کرده است که  علت این دیدارها نارضایتی دولت از عملکرد مدیریت استان است.
 برای روشن شدن اذهان عمومی و رفع ابهامات این سفر با جمال درویش مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان گفتگوی کوتاهی انجام داده ایم که خواندن ان خالی از لطف نیست.


 آقای درویش درسته که آقای مقتدایی در راس هیاتی به تهران رفتند و با آقایان شمخانی و رضایی دیدار داشتند؟

جمال درویش : بسم الله الرحمن الرحیم بله درسته با معاونین و جمعی از مشاورین

علت این دیدار چه بود؟

خوب ماه مبارک رمضان تمام شد و این دیدار را میشود یک دیدار دوستانه و عیدانه تلقی کرد روز قبل از آن هم با حضرت آیت الله موسوی جزایری و حضرت آیت الله شفیعی دیدار کردند دیدار مومن با مومن چیز عجیبی نیست ولی اگر خیلی مایل هستید تحلیل کنید ،فلسفه بافی کنید باشد من هم دلتان را نمیشکنم.

آقای دکتر مقتدایی همیشه دوست داشته و دارد که همه افرادی که خوزستانی هستند و تعلق خاطری به خوزستان دارند و دارای جایگاهی در حاکمیت هستند و به اصطلاح توان و قدرتی دارند دست به دست هم بدهند و هم افزایی کنند تا شاید زودتر مردم خوزستان از شر مشکلات و کمبودها رهایی یابند.

 یادم هست تازه مجلس ششم تشکیل شده بود آن زمان هم ایشان استاندار بودند با تعدادی از مدیران آن دوره رفتیم تهران آقای استاندار نمایندگان دوره پنجم ومنتخبین دوره ششم مجلس را دعوت کردند و خطاب به آنها گفتند راست یا چپ به هر حال همه شما خوزستانی هستید و باید برای حل مشکلات استان همه به هم کمک کنیم.حالا هم همان شیوه همگرایی نیروهها را دنبال می کند.شما اسمش را بگذارید دیپلماسی همگرایی استاندار

  آقای مقتدایی سال گذشته نسبت بعضی از مرکز نشینان موضع تهاجمی داشت  ولی حالا به قول شما دیپلماسی همگرایی را پیش گرفته اتفاق خاصی رخ داده؟

 چه موضع تهاجمی چه موضع دوستانه علت هردو یکی است دلسوزی برای استان مثل برادری که گاهی به برادر خود پرخاش می کند و گاهی او را در آغوش می گیرد هردو ناشی از دلسوزی و خیر خواهی است.

 شوشان: آیا قصد استاندارجلب حمایت آقایان رضایی و شمخانی است؟

 این بزرگواران هیچوقت در مقابل مدیریت استان نبوده اند همیشه روابط حسنه بوده

آیا درست است که رییس جمهور از عملکرد عمرانی دولت در استان راضی نیست؟

 نه درست نیست. در طول 20ماه گذشته مقامات زیادی به استان سفر کرده اند. اولین سفر را خود رییس محترم جمهور داشتند .بعد معاونین ایشان وزرای محترم و همه در پایان سفر اظهار رضایت میکردندعلی رغم محدودیت های مالی بی سابقه کارهای بزرگی در استان انجام شده پروژه های زیادی هم تا پایان سال به نتیجه خواهند رسید.من گاهی اوقاتن از برخی شباهت ها خنده ام می گیرد.

  شوشان:چه شباهت هایی ؟
 ببینید وقتی ایران و غرب کمی به هم نزدیک میشوند اسراییل و بعضی دول منطقه تب میکنند در استان ما هم تا استاندار وبعضی از چهره های ذینفوذ استان در مرکز با هم دیداری دارند بعضی ها تب میکنند چرا آخر؟شما اگر تعصب خوزستان را دارید باید خوشحال بشوید چه عیبی دارد بچه های استان دستهاشون را به هم بدهند و کمک کنند به توسعه استان والله من بعضی موقع از این عناد گریه ام میگیرد خدا عاقبت همه را ختم بخیر کند .


 آقای درویش چه شد که جنابعالی استاندار خوزستان را در این سفر همراهی نکردید؟

آقای درویش خنده ای ملیحی کرد و گفت: توفیق رفیق نشد .


آقای درویش دقایقی سکوت کرد بعد لبخندی زد و گفت امری باشه  گفتم نه ممنون
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
comment
0
0
comment تبریک عید فطر و دیدنه دوستان و آشنایان از فرایض دینی ماست حالا میخواد در بین مردم عادی و عوام باشه یا در بین سیاستمداران و هنرمندان .... هیچ کدام فرقی ندارند سیاستمداران هم جزیی از مردم هستن
comment
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
comment
0
1
comment اگه بقول آقاي درويش ديدار مؤمن با مؤمن است پس چرا استاندار هيچگاه خدمت آيت الله كعبي نرفتن و با ايشان ديدار نداشتن و مشكلات مردم را از زبان ايشان جويا شوند يا ايشان هم در بين علما تبعيض قائلند ضمنا اگه آقاي شمخاني دبير شوراي امنيت ملي نبودن هيچ موقع سراغ ايشان نميرفتن ولي متاسفانه آقاي مقتدايي لحظه به لحظه خودش را بيشتر كناهكار ميكند و فردا در مخضر خدا جوابگوي اين همه تبعيض و حق الناس بايد باشد
comment
مینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
comment
0
0
comment جناب آقای حسن شما ....آقای مقتدایی بلد هستند از خودشان دفاع کنند اصلا نگران ایشان نباشید نگران خودتان باشید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار