شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵
رییس اداره نظام مهندسی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از افزایش 33 درصدی داوطلبان ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه ای مهارت معماران تجربی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، سلام ابوقداره افزود: این آزمون در روزهای یکم و دوم مردادماه سالجاری در اهواز برگزار می شود.
وی اضافه کرد: اين آزمون به منظور گرفتن پروانه اشتغال به كار مهندسی در هفت رشته معماری، برق، مكانيك، عمران، شهرسازی، ترافيك و نقشه برداری و شش رشته كاردانی معماری، عمران، تاسيسات مكانيكی، تاسيسات برقی، شهرسازی و نقشه برداری و صلاحيت معماران تجربی در پايه ۱ و ۲ و ۳ برگزار می شود.
وی افزود: محل برگزاری آزمون در شهرستان اهواز، دانشگاه پیام نور و جهاد دانشگاهی تعيين شده است.
به گفته وی، آزمون رشته های عمران (نظارت)،معماری (نظارت)، معماری(اجرا)، عمران (اجرا)، نقشه برداری، شهرسازی، ترافيك و آزمون حرفه ای كاردان های فنی ساختمان در رشته های معماری، شهرسازی، عمران، مكانيك، برق و نقشه برداری طی دو نوبت صبح و عصر در روز پنج شنبه مورخ يكم مردادماه برگزار می شود.
وی افزود: آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته عمران (محاسبات)، مكانيك، برق و آزمون تعيين صلاحيت معماران تجربی صبح جمعه و آزمون طراحی معماری صبح و عصر جمعه دوم مردادماه برگزار خواهد شد.
ابوقداره با بيان اينكه در استان خوزستان سه هزار و 603 نفر برای شركت در اين آزمون ثبت نام كرده اند، افزود: در دوره قبلی که در آبانماه سال پیش برگزار شد 4هزار و 984 نفر شرکت کردند که این مهم افزایش 33 درصدی را نشان می ده
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار