شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۸

شوشان : پس از غرق شدن چند جوان در شوشتر و البته نجات دو نفر آنان ، شهرداری شوشتر به گروه‌های امداد ساحلی آماده باش داد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شوشتر از آماده‌باش نیروهای امداد ساحلی در شوشتر به دستور شهردار خبر داد.

سید مهدی ایوبی اظهار داشت: نیروهای امداد رودخانه‌ای و ساحلی در سطح شهرستان شوشتر از دیروز با دستور شهردار آماده باش هستند و هیچ مشکلی برای امداد رودخانه‌ای وجود ندارد.

وی افزود: نیروهای امدادی هیئت قایقرانی شهرستان شوشتر با همه تجهیزات و هیئت شنا نیز برای نجات غریق در کنار رودخانه همکاری لازم را برای نجات جان افرادی که طعمه رودخانه‌های شطیط و گرگر شوشتر شوند، انجام خواهند داد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در سال گذشته کمک‌های امدادی برای شناگران بسیار محدود بود، تاکید کرد: همکاری هیئت قایقرانی و شنا در شوشتر در سال‌جاری مشکلات را در این زمینه تاحد زیادی برطرف کرد و سطح خدمات‌دهی در این باره تا حد مطلوبی ارتقا یافت.

ایوبی خاطر نشان کرد: در ایام گرم سال در استان خوزستان با تعطیلی مدارس و ادارات در روز پنج شنبه‌، حرکت مردم در شهرهای جنوبی استان به سمت شهرهای شمالی و رودخانه‌ای بیشتر می‌شود و به این دلیل مسئولیت گروه‌های خدمات‌رسان برای امدادرسانی در سواحل رودخانه بیشتر می‌شود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شوشتر تاکید کرد: در شرایط کنونی گشت‌زنی در ساحل‌رودخانه به صورت لحظه‌ای انجام می‌شود و نصب تابلوهای شنا ممنوع در محل‌های خطرناک با دقت مدنظر است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار