اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۸۰۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵
موسوی در خصوص ادعای توافق محرمانه میان ایران و آژانس انرژی اتمی گفت :هر توافق طبق قانون اساسی باید در مجلس تصویب شود.
سید شکر خدا موسوی با بیان اینکه قطعا مجلس باید این موضوع را بررسی کند تاکید کرد:حالا اینکه دقیقا بین اینها چه اتفاقی افتاده است برای ما هنوز روشن نیست ولی اگر قرار است بین ایران و آژانس توافقی باشد حتما مجلس و شورای امنیت ملی باید از آن مطلع باشند.

سید شکر خدا موسوی نماینده مردم اهواز درگفتگو با رهیاب در خصوص ادعای توافق محرمانه میان ایران و آژانس انرژی اتمی گفت :هر توافق و معاهده بین المللی طبق قانون اساسی باید در مجلس تصویب شود.

وی ادامه داد:هنوز صحت و سقم این مسئله که خارج از برجام چیزی بین ایران و آژانس مورد توافق قرار گرفته روشن نشده است و سوزان رایس مشاور امنیت ملی اوباما در آغاز کنفرانس خبری کاخ سفید از این موضوع خبر داد.

موسوی گفت:اگر واقعا توافق محرمانه ای بین تیم مذاکره کننده ایران و آژانس حاصل شده است اگر در چارچوب منافع ملی و خطوط قرمز مقام معظم رهبری نباشد و مجلس و شورای امنیت ملی بر آن نظارتی نداشته باشد از نظر ما این توافق مردود است.

وی ادامه داد:اقای ظریف هم امروز تلفنی با آمانو رئیس سازمان انرژی اتمی صحبتی داشت و انتشار اسناد آژانس را خلاف عرف و قوانین بین المللی عنوان کرده است.

نماینده مردم اهواز با بیان اینکه قطعا مجلس باید این موضوع را بررسی کند تاکید کرد:حالا اینکه دقیقا بین اینها چه اتفاقی افتاده است برای ما هنوز روشن نیست ولی اگر قرار است بین ایران و آژانس توافقی باشد حتما مجلس و شورای امنیت ملی باید از آن مطلع باشند.

گفتنی است سوزان رایس مشاور امنیت ملی اوباما در آغاز کنفرانس خبری کاخ سفید در روزهای اخیر اعلام داشته است: ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی البته اسنادی در خصوص حل و فصل جنبه نظامی احتمالی برنامه هسته‌ای این کشور تهیه کرده‌اند که منتشر نشده ولی ما این اسناد را دیده‌ایم و از محتوای آن رضایت داریم.

این اظهارنظر در حالی است که تنها یک سند از جمع بندی مذاکرات گروه 5+1 و ایران در رسانه ها توسط وزارت خارجه ایران و امریکا منتشر شد و هیچ یک از طرفین حاضر در مذاکرات صحبتی از چنین توافق نامه محرمانه ای انجام نداده اند.

بلافاصله پس از اظهار نظر رایس، دوستاتور امریکایی نیز از دولت امریکا خواسته اند دو ضمیمه محرمانه مرتبط با سند برنامه جامع اقدام مشترک را به کنگره تحویل دهند
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
comment
0
3
comment ديگه اخراي دوران نمايندگيته
بايد به فكر رفتن از مجلس باشي
comment
آزیتا بهاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
comment
0
0
comment ای کاش بقیه مسؤلین استانی از آقای موسوی یاد بگیرند.
و اینگونه در قبال مسائل کشور ایران با حساسیت پیگیر مسائل می باشند.
درود بر موسوی
comment
آلبوشکه حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
comment
0
0
comment بروح بدم نفدیک یا موسوی
حبیبی موسوی
comment
منصور کرمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
comment
0
0
comment موسوی تو افتخار بختیاری ها هستی.
واقعا مرد به تو میگن
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
comment
0
0
comment آقای موسوی به اندازه دو دوره نمایندگی یه نماینده مجلس برای اهواز زحمت کشیدن و کارای زیادی انجام دادن.شمایی که به فکر تموم شدن دوره نمایندگی ایشون هستین، داشتن نماینده ای مثل ایشون لیاقت میخواهد. شخصی که نه تنها در دوران نمایندگی بلکه از خیلی سالهای قبل با اختیارات محدودی که داشتند کارهای بسیار بزرگ و مهمی انجام دادند. منتها چون ایشون اهل تبلیغات نیستن ، شاید همه افراد از اقداماتشون آگاهی نداشته باشن.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار