اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵
مدیرعامل کشتارگاه صنعتی اهواز
البرز کریمی تصریح کرد: برخی افراد قصد مخالفت و موضع گیری علیه خواست مردم و مسئولان برای فعالیت کشتارگاه صنعتی را دارند. بنابراین برای جلوگیری از تکرار وقایع قبلی از مسئولان قضائی تقاضای برخورد قانونی با این متخلفان را دارم.
البرز کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اواخر هفته گذشته خط گاوی کشتارگاه سنتی به طور کامل تعطیل شده و به کشتارگاه صنعتی منتقل شد. خوشبختانه در روز اول نزدیک به ٨٠ راس دام سنگین تا ساعت ١٢ کشتار و روانه بازار کردیم.

وی افزود: این تعداد کشتار در نوع خودش یک موفقیت و رکورد کم نظیر بوده ولی متاسفانه دوباره فرافکنی، مخالفت و دروغ پردازی ها برای مخالفت با این اقدام شروع شده است.

مدیرعامل کشتارگاه صنعتی اهواز تصریح کرد: برخی افراد قصد مخالفت و موضع گیری علیه خواست مردم و مسئولان برای فعالیت کشتارگاه صنعتی را دارند. بنابراین برای جلوگیری از تکرار وقایع قبلی از مسئولان قضائی تقاضای برخورد قانونی با این متخلفان را دارم.

کریمی بیان کرد: عمده افرادی که منافع غیر قانونی آنها در بخش گاوی و سنگین کشتارگاه سنتی قطع خواهد شد، به چنین مخالفت هایی روی آورده اند. البته احتمال کارشکنی و مقاومتشان از قبل پیش بینی شده بود.

وی عنوان کرد: از تمامی مسئولان استان و به ویژه فرماندار و دادستان اهواز که در شروع به کار این کشتارگاه با ما همکاری داشتند، بسیار قدردانی می کنم. همچنین تقاضا دارم برخورد لازم با این افراد را داشته باشند تا بتوانیم در محیطی توأم با آرامش نسبت به ادامه کار و خدمت رسانی به مردم فعالیت کنیم.

مدیرعامل کشتارگاه صنعتی اهواز یادآور شد: اهواز و خوزستان آخرین کلانشهر و استان در کشور هستند که صاحب کشتارگاه صنعتی می شوند ولی نمی دانم چرا عده ای با این امر مخالفت می کنند. در حالی که رعایت بهداشت در این نوع از کشتار دام کاملا لحاظ شده و این مسئله به نفع سلامت مردم است.

کریمی تأکید کرد: آرزوی دیرینه مردم اهواز داشتن یک کشتارگاه صنعتی همانند دیگر استان های کشور است، بنابراین امیدوارم به لطف خداوند و حمایت مسئولان استانی و شهرستانی این آرزو برآورده شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار