اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱
نمایشگاه دستاوردهای محصول محور مهارت آموختگان و نخبه های مراکز آموزشی فنی و حرفه ای کلان شهر اهواز به مناسبت هفته مهارت و ششم مرداد روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای برپا شده است.
رئیس مرکزآموزش فنی و حرفه ای امام علی (ع) در این خصوص گفت: به مناسبت هفته مهارت و ششم مرداد، روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای در سطح اهواز با مشارکت مراکز فنی و حرفه ای اهواز، نمایشگاهی از دستاوردهایی که شامل پروژه های کارآموزی مربیان و کارآموزان است در شش غرفه برگزار شده است.
مجیدرحمانی با اشاره به مراکز شرکت کننده در این نمایشگاه اظهارکرد: مرکزامام علی (ع) با پروژه های متنوعی در این نمایشگاه حضوریافت؛ همچنین مراکز تربیت مربی خوارزمی با پروژه های جدید در حوزه الکترونیک و رباتیک، مرکز خواهران کوثر با پروژه هایی در زمینه کارهای خدماتی و یدی ساخته دست کارآموزان خود، مرکز امام هادی (ع) و مرکز غدیر با پروژه های ریخته گری و برق ساختمان در این نمایشگاه حضور یافتند.
وی هدف از برپایی نمایشگاه را نمایش دستاوردهای مربیان و کارآموزان فنی و حرفه ای دانست و افزود: چنین نمایشگاه هایی به مربیان و کارآموزان این فرصت را می دهد که محصول تولیدات یدی و کارگاهی خود را در معرض دید عموم قراردهند که این محصولات نشان دهنده ابعاد گوناگون آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای است.
رحمانی تصریح کرد: اکثر کارهای ارائه شده در نمایشگاه، بازارمحور و اشتغالزا هستند.
نماینده روسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای زمان برگزاری این نمایشگاه را در طول هفته مهارت از سوم تا نهم مردادماه و از ساعت 9صبح الی 14 عنوان کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار