شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۷

رييس دانشكده مهندسي زراعي و عمران روستايي دانشگاه كشاورزي و منابع طبيعي رامين خوزستان اعلام كرد: گروه آزمون و سنجش ماشين‌آلات كشاورزي اين دانشگاه براي ارائه خدمات در كشور آماده‌ است.

دكتر محمدامين آسودار در گفت‌وگو با ايسنا اظهار داشت: يك سري سازندگان ماشين‌هاي كشاورزي براساس نيازي كه در كشور وجود دارد، ادوات مختلفي را مي‌سازند. اين دستگاه‌ها بايد از كانالي اعتباري و داراي توانايي علمي، از نظر كيفيت و كميت ارزيابي شوند.

وي ادامه‌داد:‌ با هماهنگي مركز توسعه مكانيزاسيون در تهران دانشگاه كشاورزي و منابع طبيعي رامين خوزستان مجوز انجام اين ارزيابي‌ها و سنجش ماشين‌هاي كشاورزي را دريافت كرد. كاري كه گروه آزمون اين دانشگاه انجام مي‌دهد به اين صورت است كه گزارش عملكرد ادواتي كه براي نخستين‌بار ساخته مي‌شوند را پس از ارزيابي، به مركز توسعه مكانيزاسيون ارسال مي‌كند. اگر اين آزمون مورد رضايت قرار بگيرد و دستگاه با موفقيت كار كند، مجوز به سازنده داده مي‌شود تا بتواند دستگاه خود را به فروش برساند و بانك‌ها هم در اين جهت مي‌توانند تسهيلات پرداخت كنند.

رئيس دانشكده مهندسي زراعي و عمران روستايي دانشگاه كشاورزي و منابع طبيعي رامين خوزستان، گفت: دانشگاه رامين خوزستان با دريافت مجوز گروه آزمون نقش سرنوشت‌سازي در جهت تحول در توسعه ماشين‌هاي جديد كشاورزي دارد. گروه آزمون اين دانشگاه متشكل از افرادي با تجربه و با رتبه‌هاي علمي بالا از جمله دانشيار، استاديار، كارشناسي ارشد و كارشناس است كه نه تنها به استان خوزستان بلكه به استان‌ها و شهرستان‌هاي ديگر از جمله آذربايجان‌ غربي، مشهد، تبريز و كرج هم خدمات مي‌دهد.

آسودار با بيان اينكه دانشگاه كشاورزي و منابع طبيعي رامين خوزستان در عرصه نوآوري‌ها تلاش خود را كرده و به آينده اين دانشگاه بسيار خوش‌بين هستيم، گفت:‌گروه آزمون سال گذشته در 6 ماهه دوم سال به طور گسترده اقدام به ارائه خدمات كرده است. امسال هم اين گروه آمادگي خود را براي آزمون انواع ماشين‌هاي كشاورزي از خاك برداري گرفته تا برداشت اعلام مي‌كند.

وي گفت: متقاضيان و سازندگان ماشين‌هاي كشاورزي در سراسر كشور مي‌توانند درخواست خود را مبني بر سنجش دستگاه‌ها توسط گروه آزمون دانشگاه كشاورزي و منابع طبيعي رامين خوزستان، به صورت مكتوب به مركز توسعه مكانيزاسيون در كرج اعلام كنند. گروه آزمون اين دانشگاه مورد توجه و تأييد مركز توسعه مكانيزاسيون كشور است.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
zahra basiriyan
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
comment
0
0
comment ازدکترآسوداروتمامی همکاران گرامیشان کمال تشکر رادارم
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار