اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
مهندس بهنام زاده :
بهنام زاده اظهار داشت: برای پیشبرد بهتر طرح، این کار به موسسه ی جهاد نصر واگذار شد و قرار شد که از فاینانس داخلی و خارجی، اعتبارات مورد نیاز طرح تامین شود.
توان اجرائي بالای موسسه جهاد نصر باعث شد تا دولت اجراي طرح 550 هزار هكتاري احياي دشت هاي خوزستان و ايلام را به اين موسسه واگذار کند.

مهندس بهنام زاده مدیر اجرایی حوزه ی كرخه ي خوزستان طرح احیای اراضی دشت های خوزستان و ایلام موسسه ی جهاد نصر با بیان این مطلب افزود: سازمان جهاد کشاورزی در سال 87 و 88 با اعتباراتی که از طریق معاونت آب و خاک و صنایع وزارت جهاد کشاورزی به استان خوزستان اختصاص داده شد، در زمینه ی شبکه های فرعی و تجهیز و نوسازی اراضی فعالیت های چشمگيري در استان انجام داد اما کار انجام شده به دلیل محدودیت های قانونی جهت جذب نیروی انسانی و عدم تخصيص اعتبارات كافي، نسبت به پتانسیل استان ناچیز بود. 

وی گفت: پتانسیل کاری بالای جهاد نصر باعث شد تا وزارت جهاد کشاورزی طرح مذکور را به این موسسه واگذار نماید.

بهنام زاده  در ادامه اظهار داشت: برای پیشبرد بهتر طرح، این کار به موسسه ی جهاد نصر واگذار شد و قرار شد که از فاینانس داخلی و خارجی، اعتبارات مورد نیاز طرح تامین شود. در این زمینه موسسه ی جهاد نصر برای استفاده از فاینانس چین، از طریق بانک مرکزی و سازمان مدیریت و برنامه ريزي کشور وارد مذاکره شد و به نتایج نسبتاًخوبی دست یافت.


مدیر اجرایی حوزه ی كرخه ي طرح احیای اراضی دشت های خوزستان و ایلام موسسه ی جهاد نصر در خصوص تخصیص اعتبارات گفت: خوشبختانه در سال 93 با صدور مجوز از سوی مقام معظم رهبری، مصوب شد از صندوق توسعه ی ملی اعتبار مورد نیاز در اختیار طرح قرار گیرد؛ لذا مبلغ 1.5 میلیارد دلار به طرح اختصاص داده شد که در مرحله اول 250 ميليون دلار معادل حدود 650 میلیارد تومان آن تخصیص داده شد. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار