اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
مدیرکل کانون پرورش فکری خبر داد
شنبدی با اشاره به حضور فعال کودکان و نوجوانان و مربیان این استان در جشنواره رضوی، گفت: ارسال 587 اثر به دبیرخانه استانی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی رضوی، نشان از حضور گسترده کودکان و نوجوانان خوزستانی در این جشنواره دارد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از شرکت 587 اثر از کودکان و نوجوانان خوزستانی در مرحله‌ی استانی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی رضوی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، مدیرکل کانون پرورش فکری خوزستان با اشاره به حضور فعال کودکان و نوجوانان و مربیان این استان در جشنواره رضوی، گفت: ارسال 587 اثر به دبیرخانه استانی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی رضوی، نشان از حضور گسترده کودکان و نوجوانان خوزستانی در این جشنواره دارد.

غلامرضا شنبدی یکی از فعالیت‌های کانون به‌منظور ترویج فرهنگ رضوی را مشارکت در جشنواره بین‌المللی رضوی معرفی کرد و افزود: پس از انتشار فراخوان کارگروه کودک و نوجوان سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (علیه‌السلام) از سوی کانون پرورش فکری در بهمن‌ماه سال گذشته کودکان و نوجوانان خوزستانی عضو مراکز 52 گانه کانون با همراهی مربیان کانون در 30 شهر استان با شرکت در برنامه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی با سیره رضوی آشنا شدند و در جشنواره کودک و نوجوان رضوی با هشت‌ موضوع شرکت کردند.

وی با بیان اینکه این 587 اثر رضوی در 8 موضوع «نقاشی»، «خوش‌نویسی»، «داستان کوتاه»، «شعرخوانی و مشاعره»، «معرفی شخصیت»، نشریه نگاری (کاغذی)، «قصه‌گویی بین‌المللی» و «معرفی کتاب» (کتاب‌سازی) بیست در صد از کل آثار کودکان و نوجوانان و مربیان خوزستانی است که در مرحله کتابخانه‌ای داوری و به مرحله‌ی استانی راه یافتند اظهار کرد: آمار آثار تولید شده در مراکز کانون بیش از 2 هزار و نهصد اثر است که پس از داوری در مرحله کتابخانه‌ای با توجه به درصدهای اعلام‌شده در هشت موضوع فراخوان به مرحله استانی راه‌یافته‌اند.

این مدیرکل فرهنگی ادامه داد: کار داوری این آثار در مرحله استانی در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در حال انجام است و به‌زودی برگزیدگان استانی این جشنواره در 8 موضوع معرفی و از طریق سایت کانون استان خوزستان به نشانی khozestan.kanoonnews.ir  و رسانه های دیداری و نوشتاری اطلاع‌رسانی خواهد شد.

شنبدی با اشاره به این‌که در سیزدهمین جشنواره رضوی کانون دو موضوع «معرفی شخصیت» و «قصه‌گویی بین‌المللی» ویژه مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون و شش موضوع دیگر برای کودکان و نوجوانان 7 تا 17 ساله در نظر گرفته‌شده است یادآور شد: معرفی شخصیت امام رضا (ع)، خاندان و یاران امام رضا (ع)، احادیث و روایات امام رضا (ع)، سخنان، احادیث و روایت‌های سایر بزرگان در ارتباط با امام رضا (ع)، آداب‌ و رسوم و خاطر‌ه‌های زیارت و کودکان، خانواده‌ی من و حرم امام رضا (ع) و... از جمله محورهای موضوعی این جشنواره به شمار می‌رود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار