شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۲

شوشان : استاندار خوزستان گفت: 37 درصد از کل مصوبات کشور در بخش کشاورزی متعلق به خوزستان است.

به گزارش شوشان ، استاندار خوزستان در کارگروه اشتغال کشاورزی استان از مصوب شدن 37 درصد از کل مصوبات کشور در بخش کشاورزی در خوزستان خبرداد و گفت: آمارها نشان می‌دهد که خوزستان در بسته بندی و مقدمات کارهای کارشناسی بهتر از سایر استان‌ها عمل کرده و از این به بعد باید این مراحل را به عرصه ظهور برساند و میزان تولید و اشتغال را افزایش دهد.

وی با اشاره به اینکه بسته کشاورزی استان در مرحله پایانی قرار گرفته اظهار داشت : بسته کشاورزی استان حداقل در مرحله اول نهایی شده است و در این بسته 40 هزار شغل پیش‌بینی شده است که 20 هزار شغل آن در سال جاری محقق خواهد شد و از این میزان تاکنون 13 هزار و 617 شغل مشخص شده است.

سید جعفر حجازی همچنین خاطر نشان کرد: طرح‌های مصوب در شهرستان‌ها غالبا از زیرساخت‌های لازم برخوردارند از این رو دیگر نیازی به استعلام گرفتن برای مصوبات شهرستانی وجود ندارد و از هفته آینده ستاد کشاورزی استان باید آمار ثبت نامی،‌ تعاونی‌ها و راستی آزمایی‌ها را با هم انطباق دهد و اشکالات موجود در تناقض‌های آماری را رفع کند.

وی بر مراقبت از انجام کارها و افزایش سرعت و نیز تکمیل پرونده‌ها در شهرستان‌ها تاکید کرد و گفت: باید زمانبندی و سقف زمانی برای متقاضیان تعیین شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: پول توزیع نشده در کشور،‌ وجود دارد و اگر سریع‌تر آن را به کار و تولید تبدیل کنیم،‌ می‌توانیم تا سقف 600 میلیارد تومان اعتبار از این محل جذب کنیم.

در این جلسه به دلیل تناقض‌های موجود در آمار ارائه شده توسط اداره کل بهزیستی استان و کمیته امداد امام خمینی (ره)، مصوبات شهرستان‌های ایذه، لالی و امیدیه رد شد و استاندار بر صورت جلسه شدن سهم بهزیستی و کمیته امداد این سه شهرستان و ارائه آن‌ها در جلسه دیگر تاکید کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار