شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۳

شوشان / صادقی : جلسه مشاورین فرماندار در امور شهداء و ایثارگران با حضور مشاورین و مسئولین دستگاههای اجرایی در محل بنیاد شهیدوامورایثارگران شهرستان هندیجان برگزار شد.

مهدی صادقی: فرماندار شهرستان هندیجان در خصوص رسیدگی و رفع مشکلات خانواده های معظم شهداءو ایثارگران و سرکشی های مستمر فرماندار و مسئولین دستگاهها از خانواده شهداء و برگزاری یادواره های شهداء ،مرمت و بازسازی گلزار شهداء تقدیر و تشکر کردند.

در ادامه این جلسه پیرامون مسائل و مشکلات ایثارگران اعضاءمطالبی را طرح و پیشنهاد دادند و فرماندار از مشاورین خود به عنوان امین و پل ارتباطی بین خانواده شهداء و ایثارگران در رفع مسائل و مشکلات جهت خدمت رسانی مطلوب به این بزرگواران که حق بزرگی بر گردن یکایک ما دارند تشکر و قدردانی کرد.

بهروز فرج اللهی در این جلسه خواستار تهیه آرشیو از خاطرات والدین معظم شهداءدر قالب فیلم و کتاب شد و از شهرداری هندیجان خواست که مدخل ورودی شهرستان را با نصب تابلو از تمثال شهداء به نام شهدای خلیج فارس و نام گذاری خیابان ها و میادین به نام شهداء شهر را مزین نماید.

وی افزود:در سال جاری بیش 15 میلیارد ریال هزینه بازسازی و مرمت گلزارشهدای منطقه امام زاده عبدالله و روستای تابع تخصیص داده شد و اکنون آماده افتتاح می باشد،همچنین از شبکه بهداشت و درمان در جابجایی والدین معظم شهداءو جانبازانی که توانایی حرکت را ندارند،با تأمین آمبولانس رایگان در هنگام جابجایی به مراکز درمانی همکاری لازم را بعمل آورند و از شهردار نیز نسبت به پاکسازی مطلوب و توسعه فضای سبز گلزار شهداء تلاش بیشتری نمایند.

رئیس بنیاد شهید، فرمانده ناحیه مقومت بسیج، هیأت رزمندگان و همه مسئولین در امر خدمت رسانی متقبل شدند:ما آمادگی لازم را جهت تخصیص اعتبار برای برنامه های کلان بنیاد شهید و ایثارگران را اعلام می نمایم.

در پایان فرماندار از مسئولین بنیاد شهید و ایثارگران خواست که تداوم بیشتر برنامه های سرکشی از خانواده های معظم شهداء صورت گیرد.

درهندیجان 300 شهید و 120 جانبازاز یادگاران دوران دفاع مقدس وجودارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار