شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰
هوشنگ خندان دل معاون عمرانی وزیر کشورضمن ابراز خرسندی از پروژه های شهرداری کوت عبدالله پیشرفت پروژه ها را چشمگیر برشمرد و بر تکمیل آنها تاکید کرد.
هوشنگ خندان دل معاون عمرانی وزیر کشور از پروژه های شهرداری کوت عبدالله بازدید کرد. مهندس خندان دل در این بازید ضمن ابراز خرسندی از پروژه های شهرداری کوت عبدالله پیشرفت پروژه ها را چشمگیر برشمرد و بر تکمیل آنها تاکید کرد.

معاون وزیرکشور  اظهار داشت :در این پروژه ها آنچه مهم است این است که مردم هر چه سریعتر امکان بهره برداری از پروژه ها و ظرفیت ها ی ساحل کارون را پیدا کنند .

 خندان دل اعلام کرد: با توجه به شرايط اضطراري وضعيت فاضلاب منطقه، دولت در حدود ۲۰ميليارد ريال اعتبار به اين شهرستان کارون اختصاص خواهد داد تا خروجي فاضلاب منطقه هرچه سريعتر به تصفيه خانه فاضلاب شرق متصل شود.

 معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزارت کشور با اشاره به این که ساحل سازی‌های نسبتا خوبی در حال اجرا است توضیح داد: با تمام این تفاصیل پتانسیل رودخانه کارون و نیازهای شهری شهر اهواز اقتضا می‌کند که تلاش‌های‌مان را بیشتر کنیم و این هدفی است که طی این بازدیدها دنبال می‌شود و امیدواریم شاهد شکوفایی بخش بیشتری از پتانسیل‌های کارون و شهر باشیم.






نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار