شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۶
به گزارش ایرنا دیدار تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران از هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور امروز در ورزشگاه غدیر اهواز با نتیجه 2 بر یک به نفع میزبان خاتمه یافت. 

باتوجه به این که بازی سرخ آبی ها همواره در خوزستان با استقبال خوب هواداران مواجه می شود در این بازی نیز انتظار می رفت تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند اما استقبال کمی تماشاگران از این دیدار داشتند. 

اگرچه گرمای طاقت فرسای اهواز در حضور کم تماشاگران بی تاثیر نبود اما با این وجود حدود پنج هزار نفر برای تماشای بازی به ورزشگاه آمدند. 

داور بازی نیز در دقیقه 30 این دیدار یک استراحت دو دقیقه ای را اعلام کرد تا بازیکنان دوتیم بتوانند تجدید قوا کنند.
با این وجود هواداران دوتیم از ابتدای بازی تیم های خود را به شدت تشویق کردند.

در دقیقه 46 بازی در حالی که بازی در جریان بود یکی از تماشاگران وارد زمین شد و داور نیز بازی را برای دقایقی متوقف کرد ولی این اتفاق در اواخر بازی نیز رخ داد که ماموران از رسیدن این هواداران به بازیکنان دو تیم جلوگیری کردند.

تیم استقلال خوزستان در دقیقه 49 بازی در حالی که هر دو تیم هنوز درحال آنالیز یکدیگردر نیمه دوم بودند در یک موقعیت تک به تک به گل نخست رسید.

بعد از گل تیم استقلال تا حدودی بازی روی خشونت به خود گرفت تا آن جا که در دقیقه 67 بازی هادی نورزی از تیم پرسپولیس از بازی اخراج شد.

تیم پرسپولیس در این بازی از نظر روحی تضعیف شد و همین امر باعث شد گل دوم را نیز دریافت کند که دیگر صبر هواداران لبریز شد و شعار' ایوانکوویچ حیا کن پرسپولیس را رها کن ' در ورزشگاه طنین انداز شد.

در دقیقه 75 بازی نیز گرد و خاک شدیدی بر فضای ورزشگاه غدیر حاکم شد که در کنار گرمای هوا شرایط را برای هر دوتیم سخت تر کرد.

در دقیقه 90 بازی نیز یکی از هواداران پرسپولیس به دلیل شرایط روحی نامناسب و گرد و خاک شدید هوا با آمبولانس روانه بیمارستان شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار