اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۳
تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته دوم مسابقات لیگ برتر باشگاههای کشور با نتیجه 2 بر 1 از سد تیم پرسپولیس تهران گذشت.

به گزارش ایرنا در این مسابقه که عصر پنجشنبه در ورزشگاه الغدیر اهواز برگزار شد شاگردان عبدالله ویسی دست به کار بزرگی زدند و پرسپولیس تهران را با شکست بدرقه کردند.

در این مسابقه که با حضور بیش از پنج هزار نفر برگزار شدتیم استقلال در دقایق 47 و57 توسط سعید بیت سعید به دو گل خود دست یافت.

در ادامه تیم پرسپولیس با انجام یک بازی تهاجمی تنها یکی از گلهای خورده خود را در دقیقه 87 توسط مهدی طارمی جبران کرد تا اولین شکست خود را در لیگ برتر پانزدهم تجربه کند.

محسن ترکی به همراه حسین طالقانی و یعقوب سخندان این مسابقه را قضاوت کرد.

بابک حاتمی و مهدی طارمی از پرسپولیس و ادواردو سوارز و پیمان شیرزادی از استقلال خوزستان از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.

هادی نوروزی از پرسپولیس نیز در دقیقه 67 مسابقه به دلیل انجام یک تکل خطرناک از سوی محسن ترکی بصورت مستقیم کارت قرمز دریافت کرد و از بازی اخراج شد.

از حواشی این دیدار گرمای بالای هوا در اهواز بود که نیمه اول بازی را تحت الشعاع قرار داد و دو تیم بازی بی هدفی را دنبال کردند.

پرسپولیس تهران با این شکست با همان تک امتیاز هفته اول به رتبه سیزدهم جدول سقوط کرد و استقلال خوزستان با کسب این سه امتیاز فعلا در رتبه دهم جدول قرار گرفت.

در دقیقه 30 بازی به دلیل شدت گرما داور اقدام به قطع بازی استقلال و پرسپولیس به مدت چند دقیقه کرد و در دقیقه 75 نیز به همین دلیل محسن ترکی بازی را قطع کرد تا بازیکنان 3 دقیقه فرصت داشته باشند استراحت کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار