شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۲

فرماندار هفتکل گفت: احداث جاده دو بانده غیزانیه – اصفهان بدون شک آمار تلفات جاده ای را در محورهای پر خطر این شهرستان کاهش می دهد.

محسن بیرانوند با اشاره به توسعه جاده ها و کاهش تلفات جاده ای در مسیرهای پرخطر این شهرستان اظهار کرد: درجلسه ایمنی راه ها که چند روز پیش با حضور جمعی از مسوولان استان برگزار شد استاندارخوزستان مقرر کرد تا تیم های کارشناسی به صورت مستمر از سوی راه و شهرسازی، پلیس راهور و فرمانداری هفتکل برای تعیین مسیر واریانت ( محور جایگزین ) هفتل – باغملک تعیین شود.
وی افزود:چنین برنامه ای بی شک دربحث رونق و توسعه هفتکل موثر است و اگراین مسیر ایجاد شود این شهرستان از بن بست خاج شده و تلفات جاده ای در این محور ها به حداقل خواهد رسید.
فرماندار هفتکل تصریح کرد: این جاده که قرار است از سه راه غیزانیه تا اصفهان به صورت دوبانده ایجاد شود در کاهش ترافیک و تردد تحول خوبی در جاده های این شهرستان موثر خواهد بود.
وی ادامه داد: سال گذشته 62 کیلومتر آسفالت برون شهری جاده های این شهرستان انجام شد.
بیرانوند افزود: بحث راه و ایمنی محورهای پر خطر اولین اولویت شهرستان است زیرا رونق شهرستان در گرو کاهش حوادث جاده ای است.
وی همچنین به بحث زیبا سازی شهر باتوجه به تاکید استاندار اشاره کرد و گفت: در این خصوص اقدامات خوبی تاکنون صورت گرفته و بازار شهر نیز در حال ساماندهی است.
فرماندار هفتکل با بیان این که در زمینه ورزش نیز اقدامات خوبی را در دستور کار داریم گفت: در حال حاظر بالاترین سرانه ورزشی در این شهرستان است و هیات های ورزشی ما نسبت به سال گذشته فعالیتشان سه برابر شده است.
وی اظهار کرد: یکی از تیم های فوتبال این شهرستان نیز برای نخستین بار به رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور صعود کرد که این نوید روزهای خوبی را برای ورزش هفتکل می دهد.
بیرانوند بحث آموزش را یکی از اولویت های کاری در این شهرستان دانست و گفت: دربحث آموزش و پرورش سال گذشته آخرین رتبه را داشتیم اما امسال با برنامه ریزی هایی که در دستور کار داشتیم مقام نخست را ازآن خود کردیم و در بحث کنکور نیز بیشترین وروری از شهرستان هفتکل بود.
وی توسعه ورزش بانوان را یکی دیگر از اولویت های ورزشی در این شهرستان دانست و گفت: هیات های ورزش ما در بخش بانوان فعالیت هخوبی را آغاز کرده اند و می توانیم در این بخش نیز با برنامه ریزی رشد خوبی داشته باشیم چرا که در کاراته بیشترین مدال ها را بانوان این شهرستان اخذ کردند و در فوتسال و والیبال نیز فعالیت خوبی آغاز شده است.
فرماندار هفتکل حمایت مسوولان استانی و کشوری را از این شهرستان خواستار شد و گفت: هفتکل نیاز به حمایت مسوولان دارد چرا که ظرفیت های لازم برای رشد و توسعه در این شهرستان موجود است. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار