اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
بسم الله الرحمن الرحیم

ای بی خبر بکوش که صاحب خبر شوی

تا راهرو نباشی کی راهبر شوی

سلام بر منادیان حقیقت، ثبت کنندگان واقعیت، شمع افروزان راه بشریت، یاوران صدیق و مجاهد قلم؛ سرخیلان فرهنگ و اندیشه، خبرنگاران و روزنامه نگاران، عکاسان و پویندگان فنی عرصه خبر و رسانه.

هفدهم مرداد هر سال در سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به تکریم و تجلیل از خبرنگاران، روزنامه نگاران و  نویسندگان و عکاسان تلاشگری می پردازیم که با همه وجود، در اوج تعهد و صداقت، در جبهه نخست اطلاعرسانی به مخاطبانشان فعالیت می نمایند.

روز خبرنگار پاسداشت و یادآور جامعه فرزانه، نجیب و شریف رسانه ای است که از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی در فرازهای مهم و سرنوشت سازی چون جنگ تحمیلی و سایر بحران های طبیعی و حوادث تلخ و شیرین، با همه مشکلات، نامهربانی ها و کمبودهایی که وجود داشته است در کنار، نظام، رهبری و مردم قدرشناس ما بوده اند.

بی تردید کارکرد رسانه های محلی در ارائه تصویری از مشکلات موجود استان و نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه های اجرایی بی بدیل و غیرقابل انکار است. امروز قصیده توسعه استان خوزستان را نمی توان جز با قافیه رسانه به منصه ظهور رسانید. از این منظر است که هیچ واژه و کلامی یارای قدردانی از زحمات و تلاش های جامعه فعال و با افتخار رسانه ای استان خوزستان را ندارد.

و راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است. چنانچه پیامبر خدا صلی الله علیه و آله در حدیثی فرموده است: «حق را بگو و درراه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس». از همین روست که می توانیم حق گویی و مطالبه گری حق توسط خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان آن باشیم.

اینجانب فرارسیدن روز خبرنگار را به همه فعالان خبری و رسانه ای استان خوزستان تبریک و شادباش گفته و آرزومندم در سایه قلم های روشنگر، آگاه، هشداردهنده و دلسوز، آینده ای روشن و پرامید در انتظار جامعه خوزستانی باشد.


اقتضای جان چو ای دل آگهی است
هرکه آگه تر بود جانش قوی است…

سیدشکرخداموسوی
نماینده مردم عزیز اهواز ، باوی ، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار