شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۰۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۶
رییس راه و شهرسازی شهرستان رامهرمز تشریح کرد:
طریفی به تاکیدات مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان مبنی بر ایمنی راه ها اشاره کرد و گفت: مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان همواره مدیران این اداره کل را به رفع نقاط حادثه خیز راه های استان و ایجاد ایمنی در تردد عمومی در نقاط خادثه خیز و نصب علایم رانندگی توصیه اکید می کند.
اختصاصی شوشان: 

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان رامهرمز به تشریح جزییات پروژه های در دست اجرای این اداره در حوزه راه این شهرستان پرداخت.

عبدالرضا طریفی به پروژه کمربندی جاده مواصلاتی رامهرمز به بهبهان به طول5/5 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 209 میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: این پروژه یکی از پروژه های مهم و حیاتی استان به شمار می رود. احداث زیرگذر، رو گذر در محل سه راهی کیمه ، احداث یکدستگاه پل 300 متری در کیلومتر 820+1 ، احداث ستون های پل در دستور کار این پروژه قرار دارد. 

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان رامهرمز ادامه داد: احداث زیرگذر روستای سندران در کیلومتر 100+3، زیرگذر در روستای باسری مال کایه در کیلومتر 100+4 در این پروژه دیده شده است که از پیشرفت فیزیکی 30 درصدی برخوددار است.اجرای این پروژه را شرکت بیندر راه برعهده دارد که از شرکت های توانمند و باتجربه در حوزه راه های استان خوزستان به شمار می رود.

وی بیان داشت: با بهره برداری از این پروژه که یکی از راه های شریانی شهرستان محسوب می شود شاهد کاهش بار ترافیکی و تردد کامیون ها و خودروهای سنگین از روی پل جدید به جای پل قدیمی علا خواهیم بود. این جاده از محورهای شریانی و ترانزیتی است که محور مواصلاتی به استان های فارس ، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر را شامل می شود.

طریفی در ادامه این گفتگو به پروژه چهارخطه شدن محور مواصلاتی رامهرمز به بهبهان اشاره کرده و گفت: این جاده از کیلومتر 13 الی 18 به طول 5 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 48 میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی 50 درصد  و با اجرای شرکت پی استوار در دست اجراست. روکش آسفالت این پروژه به تازگی آغاز شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان رامهرمز به پروژه  احداث و تعریض محور مواصلاتی رامهرمز به بهبهان حدفاصل کیلومتر 23 الی 51 به طول 28 کیلومتر به همراه احداث 3 دستگاه پل بزرگ رودخانه ای به ابعاد تقریبی 2/30 و 3/20 و 6/30 با اعتباری اولیه بالغ بر 381 میلیارد رسال و پیشرفت فیزیکی 30 درصد اشاره کرد و گفت:5 کیلومتر ابتدایی این پروژه آماده آسفالت ریزی شده است. اعتبار این پروژه از محل اعتبارات ملی است. 

پروژه چهارخطه کردن سه راهی کیمه (مسکن مهر) به طول 4/200 کیلومتر در محور رامهرمز به رامشیر با اعتباری بالغ بر 31 میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی 80 درصد و با اجرای شرکت سیاه فرش از دیگر پروژه هایی راه شهرستان رامهزمز است که مورد اشاره رییس اداره راه و شهرسازی این شهرستان قرار گرفت.

طریفی همچنین به تشریح روند اجرایی پروژه احداث خط اول محور رامهرمز به میداود به باغملک پرداخت و گفت: این پروژه به طول هفت کیلومتر ، دارای سه خط رفت و برگشت و 3 دستگاه تونل با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد ریال و با پیشرفت فیزیکی 15 درصد و بااجرای شرکت جهاد نصر استان لرستان در دست اجراست .

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان رامهرمز ادامه داد: پروزه بهسازی محور رامهرمز - میداود به باغملک قطعه دوم به طول 7/900 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال و با پیشرفت فیزیکی 54 درصد با اجرای شرکت پی استوار و پروژه تعریض محور رامهرمز به ابوالفارس به طول تقریبی 3 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 2میلیارد و پانثد میلیون ریال و با پیشرفت فیزیکی 30درصد و با اجرای شرکت بازفت کار ایذه از دیگر پروژه های این شهرستان می باشد.

طریفی به پروژه بهسازی  راه های موسوم به  آنتنی منتهی به روستاهای بخش مرکزی شهرستان رامهرمز اشاره کرد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 34 میلیارد ریال و به طول 15 کیلومتر و با پیشرفت فیزیکی 55درصد و در مسیر شهرک فجر به طول 5/3کیلومتر،  در روستای مگیته به طول 2/5 کیلومتر و در روستای مراد بگی به طول 3 کیلومتر قرار دارد.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان رامهرمز به تاکیدات مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان مبنی بر ایمنی راه ها و نصب علائم رانندگی اشاره کرد و گفت: مهندس منوچهر رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان همواره مدیران این اداره کل را به رفع نقاط حادثه خیز راه های استان و ایجاد ایمنی  در تردد عمومی در نقاط خادثه خیز و نصب علایم رانندگی توصیه اکید می کند به طوری که این مهم در دستور این اداره نیز قرار گرفته است و در این خصوص تابلوهایی رانندگی و نکات ایمنی خریداری و نصب شده است که نقش مهمی در کاهش سوانح رانندگی و تحول در زمینه ایمن سازی راه های مواصلاتی این شهرستان ایفا کرده است.








comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
comment
0
0
comment غیر قانونی بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار