اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱
"او" که قلمش را در راستای ترویج، توسعه، تعمیق و تثبیت آگاهي، عدالت، دانش و معنويت بکار می بندد، ارزشهای فنی، انسانی و ديني را یکجا مشتری گشته و گوی سبقت را از دیگران می رباید. آنگونه که امثال "صارمی ها" و ديگر شهيدان گوی سبقت ربودند و رستند.

بسم الله الرحمن الرحیم

17 مرداد ماه سالروز شهادت مظلومانه خون نگار شهید، "محمود صارمی" است  که با تیر تفکر واپسگرایی و کوته بیتی  به شهادت رسيد  و به پاس قدردانی از  وی و همه شهیدان عرصه اطلاع رسانی، اين روز به نام خبرنگار ثبت تقویم  روز شمار روز گار  غرورانگیز میهن  شد تا بهانه ای باشد برای خدا قوت و دست مریزاد گفتن به جامعه خبری کشورمان .

خبرنگاری و تولید و انتشار خبر، فارغ از سختی و صعوبت غیر قابل انکاری که از حیث شغلی بر آن مترتب است و در جای خود سر مقالی بلند بالا می طلبد، از حیث آگاهي بخشي نیز ، چون نقاط تاریکی از ذهن آدمی را روشن می سازد، بار ارزشی به خود می گیرد.
خبرنگار آنجا و آنگاه  که تاریخ را ورق می زند و جغرافیا را در می نوردد تا وقایع را ثبت و حقایق را کشف کند، میخواهد دیروز را به امروز و امروز را به فردای مخاطبین پیوند زده تا راه پیش رو و آینده شان را منور سازد. 

"او" که قلمش را در راستای ترویج، توسعه، تعمیق و تثبیت  آگاهي، عدالت، دانش و معنويت  بکار می بندد، ارزشهای فنی،  انسانی  و ديني را یکجا مشتری گشته و گوی سبقت را از دیگران می رباید. آنگونه که امثال "صارمی ها" و ديگر شهيدان گوی سبقت ربودند و رستند. 

"او" پیش قراول صبوری است که به قصد تفحص راه باز میکند تامعبر عبور هموار گردد و من بر این باورم که بی قدرت جسارت کسی را طالب این همه مرارت نیست، که تجارت بی دردسر فراوان است و خبرنگار تاجر وادی معرفت !

 اینجانب در کمال افتخار، ضمن گراميداشت این روز به یاد ماندنی، از تلاش و تکاپوی بی حد و حصری که  براي احقاق حقوق مخاطبين درراستاي ارتقاء " آگاهي و دانش " و بویژه افزایش "آگاهی های سلامت محور" آنها مبذول می دارید، سپاسگزاری نموده و صمیمانه ترین تبریکات را بدین مناسبت تقدیم حضور يكايك شما  عزيران مينمايم. 


دکتر اسماعیل ایدنی 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار