اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸
مدیریت موسسه اعتباری آرمان در سرپرستی منطقه جنوب و غرب کشور طی یادداشتی 17 مرداد ماه سالروز بزرگداشت خبرنگار را تبریک گفت. مرتضی هادی راد در پیام ارسالی خود نوشت:
سلام بر خبرنگاران و خبر نویسان. سلام بر قلم به دستان وادی خبر و نگارش. سلام بر داعیه داران اطلاع رسانی و سلام به آنان که می کوشند تا مخابره وقایع اتفاقیه در جامعه به نحو احسن به انجام رسد. آغاز نوشتار اما عجین شده با کلام آسمانی. نمی شود نام خبرنگار آورد و یاد قسم به قلم نیفتاد. به راستی که نون والقلم... قسم به قلم و هر آنچه می نویسد.

17 مرداد سالروز خبرنگار در تقویم ایران اسلامی مبارک و میمون باد. به راستی که رسالت خبرنگار چه سنگین است. پیغام بران خبر همیشه و همه جا در یک دست قلمی پر از درد دل و در دست دیگر کاغذی به بزرگی همه دردهای آشکار این روزها همیشه و همه جا اطلاع رسانی به موقع را پشتیبانی می کنند. 

به راستی که حفاظت از به کج راه نرفتن قلم وظیفه ای بس سنگین است. وظیفه ای که جز خبرنگار از عهده هیچ کس بر نخواهد آمد. آنجا که آزادی را با گردش قلم بر پهنای کاغذ فریاد زده و با همه توان در دفاع از مردم یکصدا فریاد می زنند. بحق کسانی که چنین وظیفه ای را در جامعه متحمل می شوند شایسته والاترین پاسداشت ها هستند. 

خبرنگار به عنوان رکن چهارم دموکراسی مقامی بس والاتر از یک روز برای ارج نهادن دارد. وظیفه همه مسئولین و دلسوزان نظام است تا همه روزه به پاسداشت این عزیزان بشتابند. راه بیان حقایق را برای خبرنگاران هموار تر سازند تا جامعه ای رو به رشد و شکوفایی داشته باشیم.

فارغ از همه سختی های کار خبرنگاری، نوشتن و تولید خبر خود شایسته مقامی بلند بالا می باشد. زیرا خبرنگار پل ارتباطی بین مردم و مسئولین است. و اوست که همه وقایع را منعکس کرده و می شود تاریخ نگار این روزهای ایران اسلامی.

ضمن ارج نهادن به وظیفه خطیر خبرنگار در جامعه ای که آزادی بیان میراث معمار کبیر انقلابش است، باید گفت بحق خبرنگار پیش قراول باغ معرفت است. زیرا اوست که از همه راه های سخت و طاقت فرسا به قصد دیده بانی جامعه عبور کرده و راه را برای همگان هموار می سازد. این روز عزیز را از طرف خود و کلیه همکارانم در موسسه اعتباری آرمان به تمامی فعالان عرصه خبر تبریک عرض می کنم. امید است تا با فعالیت این عزیزان شاهد ایرانی آزاد و آباد باشیم. ان شا الله...

مرتضی هادی راد
سرپرست موسسه اعتباری آرمان در منطقه جنوب و غرب کشور
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار