اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲
پيام تبريك رييس اتاق بازرگاني اهواز به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار؛
17مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهيد محمود صارمي بهانه است كه يادي كنيم و خداقوتي به مجاهدان خستگي ناپذير عرصه ي رسانه اي كشور و بخصوص استان عزيزخوزستان بگوييم.
17مرداد سالروز شهادت  خبرنگار شهيد  محمود صارمي  بهانه است كه يادي كنيم و خداقوتي به مجاهدان خستگي ناپذير عرصه ي رسانه اي كشور و بخصوص استان عزيزخوزستان بگوييم.

روزخبرنگار يادآور اندیشه ای  است که در مقابل قلم  مردان و زنان بي ادعاي زانو ميزند و واژه های حق را بيان ميكند و شكي نيست كه جوهره اصيل اين قلم ها برگرفته از آلام دلها و بغض هاي افرادي است كه  فرياد آنان بي صدا است و با صداي رساي خبرنگاران همان وجدان بيدار جامعه، رسا تر مي شود. 

اين روز را با يادي ازخبرنگاران شهيد محمود صارمي،غلامرضارهبر و ... وخبرنگاران فقيد به ويژه شادروان حاج علي هويسي و قلم بدستان حاضر در ديار كارون كرخه گرامي ميداريم و قطعا زبان از تقدير قدم ها و قلم هاي اهالي مطبوعات، سفيران آگاهي بخشي جامعه قاصر است.

به نوبه خود و به نيابت از جامعه بزرگ فعالان اقتصادي استان و در راس آنها هيات نمايندگان و پرسنل اتاق بازرگاني،صنايع،معادن و كشاورزي اهواز بر خود لازم می دانيم  از تلاش های شبانه روزی خبرنگاران ،تصويربردارن رسانه هاي مكتوب، مجازي و همچنين صداوسيماي مركز خوزستان که در راه اعتلاء كشور و استان  در امر  اطلاع رسانی  و تنوير افكار عمومي قلم مي زنند و قدم بر مي دارند تقدير و تشكر نماييم و در ادامه اين مسير خطير براي ساير اين عزيزان آرزوي موفقيت و سربلندي در تمام مراحل كاري و زندگي در كنار كانون گرم خانواده محترم آرزومندم.

شهلا عموري؛ رييس اتاق بازرگاني،صنايع،معادن و كشاورزي اهواز


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار