شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۰۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۷
مدیرعامل سازمان عمران ساحل کارون :
مهدی مداری یاداور شد: وجود پروژه هایی مانند جزیره شادمانی جهت رفاه و بهره حداکثری مردم است که نشان از تکریم شهروندان و گردشگران در این طرح به عنوان یک اصل دیده شده است.
مهدی مداری مدیرعامل سازمان عمران ساحل کارون در گفتگو با شوشان گفت:  با حمایت از روند سرمایه گذاری بخش خصوصی در اجرای طرح های گردشگری آبی در استان خوزستان شاهد رشدفزاینده صنعت گردشگری در استان خواهیم بود. 

مجری طرح های گردشگری آبی در استان خوزستان  اضافه کرد:اگر چه در بحث سرمایه گذاری بخش خصوصی بازگشت سرمایه، ارزش افزوده و توجیه اقتصادی به عنوان شاخص های اصلی مد نظراست اما آنچه طرح های مهم گردشگری آبی در استان خوزستان را متمایز کرده است عشق وعلاقه فراوان مجریان طرح های گردشگری های آبی برای ایجاد یک فضای مفرح و شاد برای گردشگران و شهروندان خونگرم  آبادان و اهواز است.

مداری یاداور شد: وجود پروژه هایی مانند جزیره شادمانی جهت رفاه و بهره حداکثری مردم است که نشان از تکریم شهروندان و گردشگران در این طرح  به عنوان یک اصل دیده شده است.

 مدرای با اشاره به زمانبندی اجرا و مشخصات فنی طرح های گردشگری آبی در استان  داشت:این سازه های توریستی نمونه هایی کم نظیر در کشور و در سطح استانداردهای روز دنیاست که با مدیریت برنامه محور و نظم عالی از پیشرفت فیزیکی مناسب برخورداراست.

 به گفته مداری با بهره برداری از طرح های گردشگری آبی  این فرصت برای مدیریت میراث فرهنگی و گردشگری استان ایجاد خواهد شد که از آن به عنوان یک پشتوانه مهم در تبلیغ جاذبه های گردشگری استان خوزستان استفاده نماید.

مجری طرح های گردشگری آبی در استان خوزستان درهمین راستا با اشاره به موقعیت خاص استان خوزستان  و وجود چندین رودخانه در آن بیان داشت: اینکه گفته می شود خوزستان فقط دارای جاذبه اقتصادی و صنعتی و دیدار از مناطق عملیاتی و جنگی   است و گردشگر برای این امر به استان سفر می کند صحیح نیست چراکه اقامت چند روزه در استان نشان می دهد گردشگران هم به این جاذبه ها  و هم به سایرجاذبه های گردشگری توجه خاص دارند.

مدیرعامل سازمان عمران ساحل کارون در پایان یادآورشد: برای اقامت گردشگر باید برنامه داشت و از ظرفیت های استان برای رونق گردشگری حداکثر بهره برده شود که توسعه زیر ساخت ها نظیر مجموعه جزیره شادمانی در آبادان، مجموعه های تفریحی و توریستی و اسکله های قایقرانی  در اهواز یکی از سیاست های راهبردی استان است که مورد حمایت جدی استاندار خوزستان است.




هفت پروژه گردشگری در حوزه رودخانه کارون ،بهمنشیر و تالاب شادگان اجرای می شود. در مجموع پنج طرح گردشگری در مقطع اهواز شامل پروژه گردشگری تفریحی اروند (کافه جزیره) پروژه گردشگری کرخه (کیانپارس پروژه گردشگری بهمنشیر(عامری )پروژه گردشگری دز (گلستان ) پروژه احداث دیوار ساحلی کارون  ،یک طرح در جزیره شادمانی آبادان و یک طرح نیز در شهرستان شوشتر اجرا می شود که سازمان عمران ساحل کاورن تلاش دارد  تا در موعد مقرر خود  این پروژه ها آماده بهره برداری شود .

برای اجرای بهتر این پروژه از تمامی اختیارات در حوزه استانداری خوزستان استفاده شده و نظارت بر اجرای این پروژه نیز بر عهده استانداری خوزستان است .
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
آناهید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
comment
0
0
comment واقعا مسخره و تاسف باره..در شهری که روی ثروت ملی بنا شده و چه درآمدها که ازش بدست میاد برای امر گردشگری چنین طرحهای بی ارزش و فکرنشده ای ساخته میشه که حتی با اسم و تبلیغاتی که براش میشه هیچ سنخیتی نداره.. طرحی که زده شده نه تنها در شان تاریخ و آبادانی و منزلت آبادان نیست که بیشتر شبیه به یک پایانه مسافربری با حداقل امکانات هست.. تکریم شهروندان فقط حرفه و عمل مسئولان و طرح های ارائه شده جز بی احترامی به شعور و ارائه کیفیت پایین امکانات زندگی برای شهروندان هیچ چیز دیگه ای رو نشون نمیده... اینجانب دانشجوی مقطع ارشد معماری هستم و واقعا برام جای سوال داره که چرا وقتی معماران نامی در کشور پروژه های افتخار آفرین و مناسب شان پروژه طراحی میکنن، پروژه های عمرانی شهر من (آبادان) باید با نازل ترین کیفیت و بی محتوا و نامربوط با زمینه تاریخی فرهنگی اجتماعی شهر ساخته بشه و نشان هیچ پیشرفت و تکنولوژی در اون نباشه... از اینهمه تبلیغات و منت گذاری سر مردم بخاطر طرح های آبکی شرم کنید و واقعا به فکر سازندگی در سطح جهانی باشید تا با جذب توریست، رونق اقتصادی و با ارائه طرح های باکیفیت و درخور شان، شادابی به شهر تزریق بشه...
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار