اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۱۴۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰
استاندار خوزستان:
مقتدایی از سرمایه داران هندیجانی خواست: بجای هزینه و سرمایه گذاری کردن در شهرهای دیگر کشور بیایید در شهر خود سرمایه گذاری کنید شهر خود را رونق ببخشید و از صیادان و ملوانان سوء استفاده نکنید و برای فروش اجناس خود درگیری و نزاع های تصنعی درست نکنید تا مرزبانی ما را مشغول کارهای فرعی کنید.
شوشان - محمدمهدی صادقی خبرنگار هندیجان

استاندار خوزستان در جلسه شورای اداری شهرستان بندر هندیجان گفت: توسعه بنادر استان بخصوص بندرسجافی هندیجان و توسعه صادرات و محصولات کشور از اولویت دولت تدبیر و امید است.

عبدالحسن مقتدایی با اشاره به هدیه ویژه به مردم هندیجان بیان کرد: هدیه ویژه دولت به مردم هندیجان افتتاح اداره کمرگ بندر هندیجان و تجاری سازی آن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است یعنی در حال حاضر نام گمرک هندیجان در کل کشور و دنیا به رسمیت شناخته می شود و مردم آن می توانند از هر جای دنیا کالا وارد و یا صادر کنند که این موفقیت عامل مهم پیشرفت و توسعه هندیجان خواهد بود.

استاندار خوزستان در بدو ورود به بندر سجافی و گمرک هندیجان که در 30 کیلومتری این شهر واقع است رفت تا مهمترین بندر غربی استان خوزستان را افتتاح کند و همچنین بعد از آن از بازار و انبار بزرگ ذخیره سازی کالا در گمرک قدیم بازدید کرد.در این سفر معاونین(دهقان) و مشاورین و مدیران کل ستادی استانداری( جمال درویش) و سردار اسحاقی فرمانده انتظامی خوزستان  و سردار نظرپور فرمانده مرزبانی خوزستان،مسئولین اداره برق خوزستان و مسئولین بنادر و گمرکات خوزستان وی را همراهی می کردند.

مقتدایی از سرمایه داران هندیجانی خواست و تاکید جدی کرد: بجای هزینه و سرمایه گذاری کردن در شهرهای دیگر کشور بیایید در شهر خود سرمایه گذاری کنید شهر خود را رونق ببخشید و از صیادان و ملوانان سوء استفاده نکنید و برای فروش اجناس خود درگیری و نزاع های تصنعی درست نکنید تا مرزبانی ما را مشغول کارهای فرعی کنید.

وی با هشدار به برخی افراد سود جو افزود: ما همه تحرکات و اقدامات شما را رصد می کنیم ولی بیایید برادرانه و دوستانه به شهر خود خدمت کرده و از راه قانون اقدام کنید و کالا و بار خود را در مرحله اول برای مردم هندیجان قرار دهید و در مرحله بعد به فکر ارسال به دیگر نقاط کشور باشید از فرماندارو امام جمعه هندیجان و دیگر مسئولین این شهر میخواهم اول به فکر مردم محروم و مستضعف باشند. بنده از همه مسولان هندیجان بخصوص فرماندارو امام جمعه که برای آبادانی و رفاه حال مردم که در همه جلسات استانی و کشوری از مردم هندیجان دفاع  می کنند تشکر و قدردانی می کنم.

مقتدایی در پایان با اشاره به اقدام بسیار سنجیده و زیبایی امام جمعه هندیجان در حل و آشتی نزاع 8 ساله بین دو خانواده بزرگ شعبانی و گشتیل تشکر و قدردانی کرد.

لازم به ذکر است بندر سجافی و گمرک هندیجان بصورت غیره فعال و زیر نظر ماهشهر فعالیت مختصری داشت و بصورت تجاری ادره نمی شد و همه عایدات آن به حساب جای دیگری واریز می شد اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و انتخاب دولت تدبیر و امید و رویکرد استاندار خوزستان رونق و تجاری سازی گمرک هندیجان در دستور کار قرار گرفت و امروز با حضور استاندار و مقامات استانی بصورت رسمی افتتاح گردید.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
سروش
|
France
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
comment
2
0
comment بندر سجافى درسال ٨٨ افتتاح شد و كاملا هم فعال بود درست نيست كارهاى قبلى را به نام استاندار فعلى ثبت نمود قطعا كارهاى بزرگى اقاى مقتدايى انجام داده است ولى موفقيت هاى ديگران را به نام ايشان نه اخلاقى و نه مورد تاييد ايشان است
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
comment
comment من خودم هندیجانی هستم میدونیم در شهر خودمون چه خبره ...افتتاح اسمی بوده
comment
صادقي هنديجان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
comment
0
2
comment درست نظر بديد اسمي چيه
اين همه مسئول براي اسم آماده اند...
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار