اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۱۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲
در گفتگو با مازیار آصف شهردار ویس مطرح شد:
آصف اضافه کرد: چرا باید علیرغم اینکه بودجه برای رفع مشکلات یک شهر وجود ندارد، به آن روستا مجوز شهر شدن بدهند.
میثم حلالی نصب: 

مازیار آصف شهردار شهر ویس در گفتگو با شوشان گفت: خوشبختانه در 4 ماه گذشته و از ابتدای سال تاکنون علیرغم عدم اختصاص بودجه از سوی تملک و دارایی ها ولی کار ما متوقف نماند و سعی کردیم در مناطق محروم شهر زیرسازی و آسفالت را به خوبی انجام دهیم، همچنین در بحث روشنایی اتوبان 5/4 کیلومتری را در دو سمت پایه گذاری کردیم و به زودی با روشنایی این مسیر روبه رو خواهیم شد.

وی ادامه داد: از طرف دیگر عملیات های مختلف به مناقصه رفته اند و بحث بهسازی و ساماندهی آرامستانها، پارک شهروند، پارک ساحلی و ... را در حال انجام داریم و امیدواریم با اختصاص اعتبارات دولتی و استانی بتوانیم پروژه ها را به سرعت به بهره برداری برسانیم.

آصف بیان داشت: عدم همکاری برخی از دستگاه ها جدای از کمبود اعتبارات باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای اداره شهر شده است، زیرا برای انجام کارهای عمرانی مثل زیرسازی و آسفالت باید تمامی زیرساختها آماده باشد، اما متاسفانه این گونه نیست و دستگاه های خدمات رسان هنوز خدمات خود را به مناطق مختلف شهر نبرده اند، به طور مثال در منطقه گلستان علوی که در شرق ویس می باشد اداره آبفا عملیات فاضلاب را انجام نمی دهد و شرایط را به سمت بحران انسانی پیش برده است و شان وکرامت انسانی آن منطقه زیر سوال رفته است و انتظار می رود مسئولین به این مشکل اساسی شرق ویس توجه ویژه نمایند.

شهردار ویس در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به سفر مدیران استانی به شهر ویس جهت رفع مشکلات و قول هایی که در این باره داده شده است گفت: متاسفانه از آن تاریخ تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاده است و بعد از مدتی کار نیمه کاره ماند و نه تنها مشکل حل نشد بلکه وضعیت بدتر هم شد و اکنون خیابان ها شخم زده شده و به حال خود رها شده اند.

وی گفت: متاسفانه مردم آن قدر وعده وعید شنیده اند که دیگر امید به مسئولین ندارند و این بدترین حالتی است که می تواند برای مردم بوجود آید، زیرا اگر به مردم بگوییم توانایی انجام کاری را نداریم و یا بودجه نیست بهتر است تا اینکه به انها بگوییم انجام می دهیم و نمی دهیم.

آصف اضافه کرد: چرا باید علیرغم اینکه بودجه برای رفع مشکلات یک شهر وجود ندارد، به آن روستا مجوز شهر شدن بدهند، خوب دلیل شهر شدن بدون اعتبارات چیست و چرا باید تنها انتظارات را بدون در نظر گرفتن تدارکات لازم بالا ببریم.

شهردار ویس گفت: همچنین در زمینه تردد مردم از غرب به شرق ویس شاهد حوادث ناگواری هستیم،زیرا باید مردم عرض اتوبان را رد کنند و بسیار باعث ناراحتی ما شده زیرا هر ساله تلفات جانی به این دلیل داریم، اما امیدواریم با توجه به قول هایی که آقای رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی استان داده است بتوانیم برخی از مشکلات را برطرف کنیم و انشاء الله با حضور خیرین و اداره کل راه و شهرسازی پل فی مابین شهر وروستاهای ان سمت رودخانه را جهت برقراری ارتباط احداث کنیم.

وی گفت: علیرغم بیان مشکلات فوق اما لازم به ذکر است که فاضلاب مهمترین مشکل شهر ویس است و امیدواریم مسئولین برای این معضل و رفع ان فکری کنند.

آصف با اشاره به اینکه وضعیت درامدی شهر ویس خوب است گفت: شهرداری ویس هر روز بدنبال کشف منابع جدید برای افزایش درامدها جهت ایجاد عمران و آبادانی شهر است و جا دارد از اداره کل مالیات بابت حمایت های مالی که از ما انجام می دهد تقدیر و تشکر کنم.

وی ادامه داد: خوشبختانه بودجه ایی را که در سال گذشته بسته بودیم چندین برابر محقق کردیم و این مهم باعث پیشرفت در کارهای ما می شود.

شهردار ویس در پایان گفت: از همه مسئولین دعوت می کنم برای خدمات رسانی به مردم کمربندهای خود را محکم ببندند و با توجه به شعار سال جاری توسط مقام معظم رهبری به فکر حل مشکلات مردم باشیم، زیرا تاکنون در اجرای فرمایشات مقام رهبری لنگ زده ایم و آن گونه که باید به مردم خدمت کنیم موفق نبوده ایم. 

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
comment
0
0
comment سلام
فکر نکنم شما به فکر مردم شریف ویس باشید... چرا واقعیت ها را نمی گویید چرا ...ویس را صرف امتیاز دهی به مدیریت شهری ... می کنید؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
comment
0
0
comment آقای شهردار لطفا شما کار خودتان را انجام دهید و در کار دیگران دخالت نکنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار