اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۱۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
شهردار بندرماهشهر:
غلامحسین کمایی در بازدید از پروژه های دردست اقدام شهرداری بندرماهشهر ، اجرای پروژه‌های عمرانی را گامی بلند برای توسعه و عمران شهر بر شمرد و تعامل سازنده دستگاه‌های اجرایی را در رفع مشکلات شهری ضروری دانست.
غلامحسین کمایی در بازدید از پروژه های دردست اقدام  شهرداری بندرماهشهر ، اجرای پروژه‌های عمرانی را گامی بلند برای توسعه و عمران شهر بر شمرد و تعامل سازنده دستگاه‌های اجرایی را در رفع مشکلات شهری  ضروری دانست.

شهرداربندرماهشهر، بازدیدهای میدانی از روند اجرای پروژه‌های شهری در راستای تسریع پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را مهم بیان کرد و اجرای طرح‌های بزرگ عمرانی را که با صرف بودجه قابل توجه شهرداری انجام می‌پذیرد، از اساسی‌ترین اقدامات شهرداری وشورای اسلامی شهرطی سال گذشته تا کنون دانست.

وی تصریح کرد: تمام سعی و تلاش خود را می کنیم که این پروژه ها در زمانبندی تعیین شده به اتمام برسد تا مردم هرچه سریعتر بتوانند از مزایای آن بهره مند شوند.

وی  افزود: امروز مردم از شهرداری انتظار انجام پروژه‌هایی را دارند که رفاه و آسایش و امنیت را برایشان به ارمغان آورد و خوشبختانه با اهتمام ویژه شورای اسلامی شهر و شهرداری بندرماهشهر، پروژه‌ها در زمانبندی مناسب و با کیفیت مطلوبی در حال پیشرفت است.

شهردار بندرماهشهر تاکید کرد: تعدادی  از پروژه‌های شهرداری در هفته دولت  افتتاح خواهد شد که قطعاً با افتتاح آن‌ها تاثیر بسزایی درروند توسعه شهرخواهد شد.

کمایی گفت: شهروندان گرانقدر بندرماهشهر مطمئن باشند شهردار و اعضای پرتلاش شورای اسلامی شهر وهمه مجموعه  شهرداری تا آخرین لحظه مسئولیت خود از تلاش برای خدمتگزاری به مردم فروگذار نخواهند کرد و تا آخرین لحظه مسئولیت خود به آن پایبند و متعهد خواهند بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار