اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۱۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
مجید حاتمی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر هفتکل:
یکی از عمده ترین مشکلات شهرداری هفتکل کمبود اعتبارات است و به همین دلیل در زمینه پرداخت حقوق ها با 4 ماه عقب افتادگی روبه رو هستیم.
مجید حاتمی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر هفتکل در گفتگوی اختصاصی با شوشان گفت: بدون شک 5 ماه گذشته بر شهرداری و شورای شهر با خوشی ها و سختی های متفاوت گذشت ولی طبیعی است که از هیچ تلاشی برای رسیدن به شهری ایده آل پا پس نکشیم، از این رو یکی از اولویت های کاری ما ساماندهی ورودی های شهر بود که هم ورودی اسلام آباد و هم ورودی از سمت اهواز را در دستور کار قرار داده ایم و انشاء الله به زودی شاهد بهره برداری از این دو ورودی خواهیم بود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از فعالیت های صوررت گرفته طی 2 سال گذشته در شهرداری و شورای شهر هفتکل پرداختن و توجه به مسائل فرهنگی بود به گونه ای که طی 2 سال گذشته به اندازه چندین سال برنامه های مختلف فرهنگی از جمله همایش ها و جشنها و مراسمات را برگزار کرده ایم.

حاتمی بیان داشت: از دیگر فعالیت های صورت گرفته آسفالت و روکش آسفالت معابر می باشد که در این زمینه اقدامات بسیار گسترده ایی صورت گرفته، همچنین روپوش گذاری منهول های فاضلاب را هم به خوبی در دستور کار قرار دادیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر هفتکل گفت: از مهمترین مشکلات شهرداری هفتکل کمبود اعتبارات است و این موضوع باعث شده علیرغم اینکه تمام تلاش خود را برای پرداخت حقوق پرسنل به کار گیریم اما با عقب افتادگی 4 ماهه حقوق ها روبه رو شویم و امیدواریم بتوانیم بر این مشکل فائق آئیم.

وی گفت: علیرغم تعامل خوبی که با تمامی دستگاه های اجرایی در هفتکل وجود دارد ، اما یکی دیگر از مشکلات ما عدم توانمندی آب و فاضلاب در ساماندهی سیستم دفع فاضلاب است و این موضوع مردم هفتکل را با مشکلات جدی روبه رو کرده است، به نحوی که شهرداری علیرغم وظیفه ذاتی خود مجبور است به یاری اداره آب و فاضلاب برود تا بخشی از مشکلات را مرتفع سازد.

حاتمی اضافه کرد: یکی دیگر از فعالیت های مد نظر شورا و شهرداری احداث پارک بانوان است که در حال مکان یابی برای این مهم هستیم تا بتوانیم مکانی امن و در خور شان بانوان هفتکلی را فراهم سازیم و انشاء الله این مهم سریعا وارد فاز اجرایی شود.

این عضو شورای شهر هفتکل بیان داشت: از دیگر پروژه های در دستور کار ما که در زمینه عمرانی می باشد، احداث میدان یاعلی روبروی جهاد کشاورزی و همچنین ساماندهی بازار بود که به مسقف کردن بازار پرداختیم و همچنین میدان یاعلی هم در دستور کار قرار دارد و انشاء الله به زودی به نتیجه نهایی می رسد.

وی در پایان با اشاره به اینکه اعتبارات سال جاری را روی رقمی بالغ بر 5 میلیارد و 400 میلیون تومان بسته ایم گفت: فکر می کنم با توجه به شرایط کنونی بیش از 5 میلیارد را نتوانیم محقق کنیم و تصمیم داریم با اعتبارات سال جاری به خوبی روی کمربندی ها که هفتکل را از بن بست خارج می کند و همچنین ورودی ها کار کنیم. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار