اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اهوازگفت: به طور حتم با اجرای طرح جامع راهبردی زیباسازی و تبلیغات محیطی سیمای شهر اهواز تغییر محسوسی خواهد کرد.
 
الهایی سرپرست سازمان زیبا سازی شهرداری اهواز در این خصوص طرح جامع راهبردی زیباسازی و تبلیغات محیطی اظهار کرد: در قالب طرح جامع راهبردی زیباسازی و تبلیغات محیطی قرار است سندی مطالعاتی در زمینه زیباسازی شهر بر اساس چارچوب های خاص و مشخص تنظیم شود به گونه ای که از این پس فعالیت های انجام گرفته در این زمینه سلیقه ای نباشد.
 
وی  افزود: در این طرح المان های هر منطقه از شهر را بر اساس ویژگی های جغرافیایی و اجتماعی آن ساخته و نصب خواهد شد.
 
سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اهوازگفت: با تغییر مدیریت شهری نوع چینش المان ها نیز تغییر می کنند و اجرای این طرح باعث می شود تا دخالت افراد در این زمینه بسیار کم شود.
 
وی گفت: ساماندهی فضای سبز، بیلبورد ها، نور پردازی و به صورت کلی تبلیغات محیطی را از جمله کارایی های منحصر به فرد این طرح برشمرد و اظهار کرد: متاسفانه یکی از ضعف های شهر اهواز این است که با وجود اینکه پایتخت مقاومت کشور محسوب می شود اما موزه دفاع مقدس ندارد.
 
الهایی با اشاره به تلاش های شهردار اهواز در خصوص اجرای این طرح گفت: سید خلف موسوی شهردار کلانشهر اهواز که در تمامی حوزه ها از کارشناسان برجسته استفاده کرده و تاکنون تغییر و تحولات چشمگیری را شاهد بودیم همواره بر اجرای هرچه بهتر این طرح تاکید فراوان دارد.
 
وی بیان کرد: امید است  با همکاری شهردار محترم اهواز و سایر مسئوولان مربوطه که در بحث توسعه عمرانی و زیبا سازی شهر تلاش مضاعف می کنند بتوانیم این طرح جامع را به بهترین شکل به مرحله اجرا برسانیم.
 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار