اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
استاندار :
فعالیت های اقتصادی موثری که در خوزستان انجام گرفت باعث ایجاد شرایط مطلوب اقتصادی و ایجاد اشتغال شد.
 استاندار خوزستان گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی لنگرگاه امنیت روانی جامعه است.

به گزارش ایرنا عبدالحسن مقتدایی دوشنبه در نخستین روز از هفته دولت، در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی در اهواز اظهار کرد: هر مجموعه ای یک رسالتی دارد و ایرنا یک شرایط خاصی دارد و بخشی از نظام و دولت است و در شرایط خاص رسالتی را دارد که شاید سایر خبرگزاری ها نداشته باشند.

وی گفت: زمانی که جامعه به سمت فروپاشی و ناامیدی می رود خبرگزاری جمهوری اسلامی تلاش دارد که خسارت های اجتماعی و سیاسی را کاهش دهد.

استاندار خوزستان بیان کرد: رسالت ایرنا ایجاد امید و از بین بردن ناامیدی است؛ ایرنا متعلق به مردم است و خبرگزاری جمهوری اسلامی ابزاری است که باید از این ابزار در جهت منافع مردم حرکت کند.

مقتدایی عنوان کرد: ایرنا در ایجاد آرامش روانی و تولید خبر منطقی بسیار تاثیر گذار است و با توجه به اینکه حکومت با رای مردم است این خبرگزاری همواره در جهت اهداف حکومت و مردم حرکت می کند.

وی افزود: ایرنا تعادل را در جامعه را برقرار می کند و باید به گونه ای اخبار خود را تولید کند که همواره مرجع باقی بماند.

همچنین وی در ادامه نشست با خبرنگاران ایرنا در اهواز بیان کرد: اقتصاد ، در مقاومت های مرزی در موقع حملات احتمالی دشمن بسیار تاثیر گذار است لذا تقویت اقتصاد و رونق مرزهای خوزستان مد نظر است.

مقتدایی بیان کرد: باید از مرزنشینان در مرزهای خوزستان به عنوان پایگاه های اقتصادی مرزها حمایت کرد.

استاندار خوزستان گفت: در خوزستان می توان اقتصاد بدون نفت را داشته باشیم و با اقتصاد بدون نفت می توان در خوزستان توسعه ایجاد کرد.

وی گفت: با کارگروه مبادلات مرزی و مبارزه با قاچاق خوزستان برنامه ریزی هایی انجام گرفته تا جلوی ورود قاچاق تا جایی که ممکن است گرفته شود.

مقتدایی افزود: فعالیت های اقتصادی موثری که در خوزستان انجام گرفت باعث ایجاد شرایط مطلوب اقتصادی و ایجاد اشتغال شد.

وی گفت: همین مهم باعث شد تا در سه ماه نخست امسال آمار بزهکاری در خوزستان 28 درصد کاهش یابد.

وی افزود: نیروی انتظامی ، گمرک و بنادر استان با همکاری یکدیگر در ایجاد اشتغال و رونق گرفتن فعالیت های اقتصادی خوزستان همکاری دارند.

مقتدایی همچنین با اشاره به ورود 25 هزار دستگاه پلاک اروند به خوزستان از ابتدای امسال تاکنون افزود: هر چند استفاده از خودروهای پلاک اروند بیشتر برای خانوارهایی است که وضعیت اقتصادی متوسط به بالا را دارند اما استفاده از این خودروها در زیبا شدن چهره شهرها و خوزستان بسیار موثر است
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار