اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۲۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
به نام هنرمند مطلق

با اهدا سلام

بدین‌وسیله هنرمندان و اهالی فرهنگ، هنرمندان هنرهای تجسمی، هنرمندان هنرهای نمایشی، عکاسان، فیلم‌سازان، اهالی مطبوعات و جامعه‌ی فرهنگی استان، مراتب اعتراض خود را در خصوص نحوه‌ی "واگذاری" موزه‌ی هنرهای معاصر اهواز اعلام می‌داریم.
از آنجا که موزه‌ی هنرهای معاصر تنها مکان فعال جهت نمایش آثار هنرهای تجسمی و برگزاری رویدادهای فرهنگی در شهر اهواز و محل گردهمایی هنرمندان این عرصه است، انتظار می‌رفت که در خصوص واگذاری این مکان دقت‌‌عمل بیشتری از جانب اداره‌ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان صورت می‌گرفت و برای تصمیم‌گیری در خصوص نحوه‌ی اداره‌ی مکان با انجمن هنرهای تجسمی و هنرمندان مشورت می‌شد و نظر کارشناسی ایشان در این خصوص به‌کار بسته می‌شد.

سپردن مدیریت این مکان مهم در حوزه‌ی هنرهای تجسمی استان به شخصی نا آشنا و غیرمرتبط با هنر، نه‌ تنها اداره‌ی مکان و تعامل بین موزه و هنرمندان را به مخاطره می‌اندازد، بلکه افق روشنی هم برای راهبری اصولی و مبتنی بر تخصص در موزه‌ی هنرهای معاصر قابل تصور نیست.
از این‌روی با امید به تدبیر و چاره‌اندیشی استانداری محترم خواستار لغو هر چه سریعتر  قرارداد مزبور و رسیدگی به این امر هستیم

  با تشکر
   هنرمندان و اهالی فرهنگ، ادب و اصحاب رسانه

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
comment
0
0
comment باسلام.نگران نباشيديكي ديگه برامون درست ميكنن .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار