شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۰

عضو شورای شهر شوشتر با بیان اینکه این نهاد از نظر درآمدزایی در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد، گفت: تبلیغات شهرداری شوشتر بسیار ضعیف است و شهرداری از امکانات نوین تبلیغاتی استفاده چندانی نمی‌کند.

به گزارش فارس ، امیر رسولی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: شهرداری شوشتر باید خدمات ارائه شده به مردم را با تبلیغات نوین به مردم عرضه کند و در این باره بسیار ضعیف عمل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تحولات بسیار زیادی در شهرداری شوشتر ایجاد شده است، خاطر نشان کرد: تحولات زیادی در شهرداری شوشتر ایجاد شده ولی بسیاری از این تحولات هنوز به مردم عرضه نشده است در صورتی که این تحولات در تاریخ شهرداری شوشتر بی‌نظیر است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه باید شهرداری شوشتر در بخش تبلیغات از روش‌های نوین استفاده کند، خاطر نشان کرد: شهرداری شوشتر باید از روش‌های نوین در اطلاع رسانی استفاده کند و در این باره باید توجه بیشتری در این بخش شود.

رسولی با تاکید بر اینکه باید طرح‌های تشویقی اجرا شده به مردم اطلاع‌رسانی شود، تاکید کرد: طرح‌های در نظر گرفته برای تشویق شهروندان باید با استفاده از همه روش‌های تبلیغاتی به مردم اطلاع رسانی شود و از رسانه ملی نیز در این باره باید استفاده شود.

این عضو شورای شهر شوشتر خاطر نشان کرد: شهرداری شوشتر از نظر درآمدزایی در جایگاه بسیار خوبی قراردارد و باید شهردار را در این باره حمایت کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار