اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۲۶۴
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
افشار پرویزی بابادی

از روزی که برای برگشت به استانداری خوزستان با جمله به کلاس اول برنمیگردم شوک را بر جامعه خوزستان نشاند ،همگان شگفت زده از این سخن که چرا فرزند خوزستان کرسی استانداری را اینگونه خطاب قرار میدهد؟

بالاترین سمت اجرایی استان که شاید آمال بسیاری از سیاسیون استان باشد نزد او رنگ و بویی نداشت و کم رنگ می نمود.

آنروزها شاید کمتر کسی فکر میکرد ورژن جدید مقتدایی صد درصد برای خدمت خوزستان آپ شده باشد.مقتدایی آمد فقط با یک اندیشه و آن خدمت و نشاندن لبخند بر لبان مردم مظلوم و ولایت مدار خوزستان.

استاندار خوشرو خوزستان با لبخند همیشگی و غمی پشت چهره که حکایت از محرومیت استان زر خوزستان دارد.

اما خوزستان دوران جدید مقتدایی علاوه بر چالش های مرسوم فقر و بیکاری ناشی از جنگ ،گره های جدید دیگری در کارش افتاده بود و تغییر اکو سیستم های و گرمای بی سابقه و خشکسالی وبی آبی پدیده گرد و خاک و .... به آن اضافه شده بود.

مرد آبادانی کمر همت بست و کارهایی انجام داد که تا به خطر افتادن مسند صدرات کاخ استانداری پیش رفت اما گویی بی رنگی صندلی استانداری برای عبدالحسن خوزستانی پایانی ندارد.

اندیشه این روزهای مقتدایی خدمتی ایست که شاید به کام برخی سیاسیون مرکز نشین خوش نیاید اما لبخند مردم دیار خوز خط کش او شد.
آنچنان در ادبیات گفتمان مردم نجیب خوزستان جای گرفت که او را به مقتدایی و حرکت اروندیش میشناسند.هرگاه کاری سخت و گذشتن از دارایی و پشت کردن به مناصب در کار باشد آنجاست که میگویند لطفا حرکت اروندی بزنید.

اینروزها در هفته دولت همانند سال گذشته که خودرو پلاک اروند کام مردم خوزستان را شیرین کرد صحبت از آزاد سازی و ارزان شدن کالای مرزی است حرکتی که در امتداد حرکات اروندی مقتدایی کارنامه فرزند خوزستان را جاودانه میکند.

جایگاه و مباحث حقوقی حرکات مقتدایی را شاید برخی خطا بدانند اما ایشان به میدان بیایند و در کوچه پس کوچه های خوزستان قدمی بزنند، آنجاست که جمله ای را در سوال از وضعیت خوزستان و استاندار خواهند شنید و آن این است؛ مقتدایی ای ول... جواب کوتاه است و پیامش روشن استاندار مان را دوست داریم.

از همین سیاسیون حقوقی منتقد باید پرسید آقایان کدام قانون و کدام تبصره حقوقی میتواند جلوی بی آبی و فقر و بیکاری را بگیرد .خوزستان دروازه تشیع و سرزمینی که امام خمینی کبیر گفت دین خود را به اسلام ادا کرده است. دیاری که همیشه مورد عنایت خاص مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای بوده است.

آقایان منتقد بگذارید مقتدایی کارش را بکند.
اینجا حرفی ایست گویا، که در همه جا شنیده میشود، طنزی شیوا که طنز نیست حرفی ایست که اعتقاد خیلی هاست.

مقتدایی بیشتر از آنی که نماینده عالیه دولت در خوزستان باشد نماینده مردم در دولت است.شیرین ترین هدیه دکتر روحانی به دیار آب و آفتاب مقتدایی است و دلیل محبوبیت بالای دولت تدبیر و امید در استان.

دور از ذهن نیست که در انتخابات پیش رو مردم خوزستان بیشترین اقبال را به لیست دولتی دهند که هدیه ای چون مقتدایی به ایشان داده است
به حق که کلید روحانی در خوزستان مقتدایی است
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱۰
comment
comment
یارعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
comment
1
4
comment سلام ، تا کی می خواهیم کسی که می خواهد به خوزستان خدمت کند خراب کنیم ، وجدان خودمان را محکمه قرار دهیم دوست دارید یه استاندار غیر بومی بیاورند فکر می کنید این طوری به خوزستان خدمت کرده اید
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
comment
0
3
comment مردم خوزستان از بیکاری رنج می برند و آفت جدید و ویرانگری به نام قومیت گرایی که تیشه بر ریشه خوزستان میزند و نه ماشین پلاک اروند که فقط مایه مسرت سرمایه داران است و اختلاف طبقاتی را بیشتر نمایان ساخته است؟؟؟؟!!!
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
comment
comment همین ورود ماشین هاب پلاک اروند میدونی چقدر شغل ایجاد کرده و چند نفر از این بابت خانواده هاشون رو اداره میکنند؟
comment
بیطرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
comment
1
4
comment خوزستان ؛ هیچ روزش بی مقتدایی مدیر لایق و دلسوز،غیرتمند،مردمی مبادکه وجود نازنینش نعمت این سرزمین است . اما به دلیل ستایش از شایستگی های محرزایشان محق ترین جایگاه وی دردولت آینده تدبیر و امیر معاون اول بودن ایشان است . بخاطر دلهره از دست ندادن مرد شرف و پاکی و خوبی وی اصلح ترین گزینه فعلی وزارت نفت هستند و خوزستان و جنوب کشور مهد منابع نفت و گاز .
پاینده باشند و سرافراز .
آمیین
comment
کاربر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
comment
0
1
comment معمولا چنین تیتری برای انتقاد از یک نفر مطرح می شود نه حمایت !خودروی اروندی فقط مبارک آنهایی است که می توانند آن را بخرند و اگرهم نبود می رفتند و یک ماشین رده پایین تر می خریدند وخیابان های اهواز هم محل فخرفروشی و مسابقه دوستان نمی شد.استخدام های غیربومی ،مشکلات مناطق حاشیه نشین ،شایسته سالاری ،جذب نیروی کار از اقشار کم درآمدآنهم با نگاه استانی ویکسان ونه فقط از اطرافیان که امنیت اجتماعی را بالاببرد، کارون،تالاب شادگان،ریزگردها،بهداشت عمومی و... مهم تر است یا خودروی اروندی .
comment
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
comment
1
1
comment درود بر تو که مقتدایی را انگونه که شایسته بود به تصویر کشیدی
comment
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
comment
0
2
comment قطعا" همه وظيفه داريم در حد توان خود به استاندارمحترم كمك كنيم ،شكي نيست كه حمايت معنوي مردم مسئولين را در انجام خدمت به مردم بيش از بيش ترغيب ميكند. و بنوعي تعهد به پاسخگويي را فراتر از الزامات قانوني در وجود آنان بر مي انگيزد. اما يادمان باشد تعريف و تمجيد همراه با طرح مشكلات و مطالبات بحق مردم و حتي ارائه پيشنهاد براي حل آنها بهترين كمك به استاندار محترم و مسئولين محترم است . در دولت تدبير واميد با شعار اعتدال ، برخلاف دولت سابق بيان نقاط ضعف و قوت با رعايت انصاف تواما"كارساز است .
comment
راوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
comment
0
1
comment بزارین مقتدایی کارشو بکنه وچوب لای چرخش نزارین وگرنه با مردم طرفین اونموقع آب بردتتون میدونین مردم خوزستان آروم ونجیبن اما بوقتش ....خلاصه ازسر راهش بکشین کنار.
comment
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
comment
1
1
comment کسی بیخودی آب تو هاون نکوبه همه مردم مقتدایی رو دوست دارن وتو دل مردم جا داره من یکی شهروند معمولی هستم خدا وکیلی اسم استاندارای قبلی رو هم نمی دونستم توزندگیم هم چیزی عوض نشده فقط بارقه ای از امید رو برا خوزستان حس میکنم این هم از بس از زبون مردم دارن خوبیش رو میگن فهمیدم مقتدایی استانداره وگرنه آدمی که زیر خط فقر زندگی میکنه رو چه به این مسائل؟بنا براین باز هم از ته دل میگم مقتدایی مردم ازته دل دوستت دارن اگر کسی هم انتقاد سازنده داشت آنقدر بزرگوار هستی که بپذیری اینم گفتم برا بعضیها که در رسانه ها جانب ادب را رعایت کنن.ایکاش درهمین خبرگزاری در صفحه اصلی بطور دائم گوشه ای رو اختصاص بدن باتیتر(درد دل مردم با استاندارشان)اگر مرسوم نیست بزارین از خوزستان رسم بشه جناب مقتدایی : یکی از دوستدارانتان.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
comment
0
1
comment پنج کامنت سانسوری نشاندهنده همین مطلوبیت است،اگر آقای سردبیر وامدار گروهی نبود آنوقت میشد قضاوت کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار