اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۲۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
شهردار اهواز عنوان کرد:
موسوی گفت: با توجه به اینکه در شهرداری اهواز نیروی متخصص انسانی و تحصیل کرده وجود دارد، مدیران باید تلاش کنند از این افراد خلاق و کارآمد در حوزه های مختلف بویژه حوزه هزینه و درآمد استفاده کنند.
شهردار اهواز در جلسه شورای معاونین گفت: جلسات شورای معاونین باید کاربردی باشد و  در این جلسات باید مشکلات مطرح و با همفکری راهکارهایی جهت رفع آنها مطرح شود.

سید خلف موسوی افزود: راه های زیادی برای ایجاد اعتماد پایدار شهروندان به مدیران شهری و افزایش میزان مشارکت آنان وجود دارد، اما قطعا مهم ترین آنها بکارگیری خلاقیت از سوی معاونین برای تامین هزینه های شهر است.

وی گفت: با توجه به اینکه در شهرداری اهواز نیروی متخصص انسانی و تحصیل کرده وجود دارد، مدیران باید تلاش کنند از این افراد خلاق و کارآمد در حوزه های مختلف بویژه حوزه هزینه و درآمد استفاده کنند.

شهردار اهواز ادامه داد: همه مناطق باید برای کسب درآمد و صرفه جویی هزینه ها اقدام کنند و هرکسی  به اندازه توان و وسع خود در جهت محقق نمودن بودجه اش گام بردارد.

وی تصریح کرد: یکی از کارهای مهم جهت توسعه هرچه بیشتر پروژه های عمرانی، توجه به بخش خصوصی و سرمایه گذاری است. مدیران باید تلاش کنند با سرمایه گذاران بخش خصوصی ارتباط برقرار کرده و بدنبال درآمدزایی باشند.تلاش ها باید به گونه ای باشد که بتوانیم سرمایه گذار بخش خصوصی را جذب کنیم.

سید خلف موسوی با تاکید بر این نکته که همه مناطق نزد ما یکسان هستند و هیچ کدام بر دیگری برتری ندارد اظهار داشت: باید به طور یکسان به مناطق سطح شهر توجه و امکانات خدماتی و رفاهی میان آنها توزیع شود. البته مدیران مناطق موظف هستند درآمدزایی کنند تا از این طریق مشکلات خود را برطرف کنند.

شهردار اهواز گفت: ما همواره از پروژه ها در سطح مناطق بازدید می کنیم و نیاز است که مدیران مناطق  به پروژه ها توجه ویژه ای داشته باشند و به صورت جدی آنها را پیگیری کنند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
comment
0
0
comment لطفا وضعیت فاضلاب شهر اهواز را از شرکت آبفا پسگیری نمایید. تا وضعیت موجود در اهواز حل نشود هرگونه توسعه ای منطقی به نظر نمی رسد.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
comment
0
0
comment مگر نقاط مختلف اهواز به يك اندازه عوارض و ماليات ميدهند كه شما ميرفرماييد به يك اندازه خدمات مساوي دريافت كنند ؟؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار