اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
فرزین حاتمی خبر داد :
حاتمی در عین حال تبلیغات را نیز سبب افزایش معلومات و تنویر افکار عمومی دانست و اظهار داشت :انجام تبلیغات به خصوص تبلیغات محیطی ضمن اینکه مناظر چشم نوازی در شهرها ایجاد می کند تصویرمناسبی نیز از سازمان مربوطه در ذهن مخاطب حکاکی می کند
  مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز گفت : در مجموعه ی ˝بازتاب خدمت˝ که به صورت کتاب منتشر شده ،عملکرد تمامی ادارات زیر مجموعه ی روابط عمومی به صورت مصور آورده شده است .

فرزین حاتمی کاکش از انتشار گزارش عملکرد مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز در قالب مجموعه ای تحت عنوان "بازتاب خدمت" خبر داد . وی هدف از  این گزارش را انتشار اقدامات صورت گرفته در شهرداری اهواز از سال 91 تا 93 عنوان کرد و اظهار داشت :در این گزارش که به صورت کتاب منتشر شده و در اختیار تمامی دستگاه ها قرار داده شده است ،عملکرد تمامی ادارات زیر مجموعه ی روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز به صورت مصور آورده شده است .

وی با اشاره به اینکه مجموعه ی روابط عمومی و امور بین الملل به صورت جدی کارهای اجرایی شهرداری اهواز را پیگیری و اطلاع رسانی می کند ، افزود :امروزه روابط عمومی را معمار نظام ارتباطات با مخاطبان داخلی و خارجی یک سازمان می دانند زیرا به وسیله ی آن می توان با گسترش ارتباطات و توزیع اطلاعات میان کارکنان ، تعادل و تعامل ایجاد کرد و زمینه ی افزایش تعهد ، انگیزش و کاهش استرس و تضاد را میان آنها به وجود آورد.

حاتمی در عین حال افزود :از سوی دیگر روابط عمومی ها زمینه ساز ترغیب، اقناع ، تفاهم و افزایش آگاهی مخاطبان و به تعبیری چشم ، گوش و زبان یک سازمان به شمار می آیند و روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز نیز با درک این مهم و اهمیت جادوی تعامل به جای تقابل و در راستای پیوند میان شهروندان و مجموعه ی شهرداری اهواز اقدام به چاپ و انتشار گزارش عملکرد روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز کرده است .

وی همچنین گفت :امیدواریم بتوانیم با شناسایی استعدادهای بالقوه و بالفعل شهر و شهرداری ، با مشارکت شهروندان محیطی در خور شان و منزلت آنها ایجاد کنیم .

به گفته ی حاتمی این گزارش مشتمل بر ارائه ی عملکرد اداره ی روابط عمومی و امور اجرایی همچنین اداره ی امور رسانه ها ، بین الملل ، انتشارات و تبلیغات ، افکار سنجی و شورای نامگذاری است .

این مقام مسئول همچنین با تاکید براهمیت رسانه ها ، در خصوص فلسفه ی شکل گیری اداره ی رسانه در روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز اظهار داشت :
شهرداری اهواز به عنوان یکی از شاخص ترین نهادهای خدمات دهنده ی شهری ، برای انعکاس فعالیت های خویش نیاز به ابزاری مانند تبلیغات و ارتباط مستمر با رسانه های جمعی دارد تا شهروندان را در جریان فعالیت های خود قرار دهد و در این راستا باید با ابزار به نام اطلاع رسانی ، توانایی هاو عملکرد خود را به جامعه انعکاس دهد .

وی انتشار نشریه ی پژواک شهر ، انتشار نشریه ی رنگین کمان ، راه اندازی سامانه ی پیام کوتاه ، ایجاد پایگاه خبری شهرداری اهواز، سامانه ی بفرست پیام و ارسال اخبار شهرداری از طریق پست الکترونیک به رسانه ها را به عنوان برخی از راه های ارتباطی شهرداری اهواز با جامعه دانست و تصریح کرد :چاپ آگهی و پوشش خبری برنامه ها ی شهرداری اهواز توسط مطبوعات ، خبرگزاری ها و صدا و سیما نیز از اقدامات دیگر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز در همین راستا می باشد .

حاتمی در عین حال تبلیغات را نیز سبب افزایش معلومات و تنویر افکار عمومی دانست و اظهار داشت :انجام تبلیغات به خصوص تبلیغات محیطی ضمن اینکه مناظر چشم نوازی در شهرها ایجاد می کند تصویرمناسبی نیز از سازمان مربوطه در ذهن مخاطب حکاکی می کند . از این رو اداره ی روابط عمومی و امور بین المللی شهرداری اهواز با اشراف به این موضوع ضمن راه اندازی اداره ی تبلیغات و رسانه برخی اهداف انتشاراتی خود را از این طریق دنبال کرد که گزارش فعالیت های اداره ی تبلیغات نیز در این مجموعه گردآوری شده است .

وی در عین حال با اشاره به اهمیت و ضرورت افکار سنجی ، بیان داشت :افکار سنجی به منظور شناخت و کسب اطلاع موثق از نظرات و نگرش های شهروندان درباره ی نیازها و تاثیرات اقدامات شهرداری جهت ارائه ی خدمات بهتر و افزایش سطح رضایت شهروندان است که این امر توسط شهرداری اهواز با جمع آوری عناوین نظر سنجی از معاونت ها ، سازمان ها و مناطق هشت گانه و یا به صورت مستقیم از دفتر شهردار انجام شده که در این گزارش لحاظ شده است .
مدیرروابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز شورای نامگذاری را نیز از بخش های دیگر روابط عمومی ذکر کرد و افزود :این شورا موظف به نامگذاری و در صورت ضرورت تغییر نام معابر ، خیابان ها ، میادین و اماکن عمومی می باشد و نام های مصوب شده توسط این شورا برای تصویب به صحن علنی شورای اسلامی شهر فرستاده می شود که عملکرد این بخش نیز در گزارش عملکرد مجموعه ی روابط عمومی شهرداری اهواز آورده شده است .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار