اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
قائم مقام وزیر کار اعلام کرد:
قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آخرین وضعیت شناسایی و حذف یارانه پردرآمدها خبر داد.
قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آخرین وضعیت شناسایی و حذف یارانه پردرآمدها خبر داد. 

ابوالحسن فیروزآبادی درباره آ‌خرین وضعیت شناسایی و حذف یارانه‌بگیران پردرآمد اظهار کرد: تا این لحظه دو میلیون نفر از پردرآمدها حذف شده‌اند. کار به تدریج در حال انجام است و تلاش می کنیم که با دقت زیادی کار شناسایی پردرآمدها را دنبال کنیم.

وی گفت: یارانه آن دسته افرادی که در موردشان اشتباه شده مجدد برقرار کرده‌ایم که این عده بالای 16 هزار نفر بوده است. 

به گفته فیروزآبادی آمار حذف شدگان از دریافت یارانه در سال گذشته 50 هزار نفر بوده که امسال میزان اعتراض‌ها رشدی نداشته است به نحوی که با پیشرفت کار نسبت اعتراض‌ها کاهش یافته و این امر از افزایش دقت وزارت کار حکایت دارد. 

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین درباره نامه رییس مجلس به رییس جمهوری مبنی بر ممنوع دانستن شناسایی پردرآمدها توسط وزارت کار گفت: در این زمینه یک اختلاف نظری وجود داشته و مجلس به آن اشکال حقوقی گرفته که وارد است و باید بررسی شود. 

وی گفت: کاری که اکنون در وزارت کار صورت می‌گیرد کاملا قانونی است منتها بحث این است که طبق آیین نامه‌ای که ارجاع شده دولت اختیار را به وزارت کار سپرده است اما نظر مجلس این است که دولت نمی‌تواند این اختیار را توکیل به غیر کند بنابراین اشکال حقوقی گرفته شده وارد است و در صورتی که لازم باشد اصلاح صورت می گیرد.


به گفته ربیعی، هم اکنون شاخص‌های حذف غیرنیازمندان در آیین نامه مربوطه توسط دولت اصلاح شده است. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار