اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷
شهردار اهواز:
به همان میزانی که برای جذب سرمایه گذار انرژی صرف می کنیم به همان میزان نیز شهر اهواز توسعه پیدا می کند
 شهردار اهواز در جلسه شورای معاونین در خصوص اهمیت جذب سرمایه گذار در شهر اهواز گفت: پروژه های بزرگی را باید در شهر شروع کرده ایم که اجرای این پروژه ها، نیازمند اعتبار و بودجه کلان هستند. اهواز از نظر جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی نسبت به سایر کلان شهرها کم رنگ عمل کرده که این مشکل باید رفع شود.

سید خلف موسوی با انتقاد از این موضوع که گردش اقتصادی سرمایه گذاران خوزستانی در خارج از استان است افزود: برخی از شهروندان خوزستانی سرمایه خود را در خارج از استان هزینه می کنند که معتقدم اگر بستر و شرایط لازم برای جذب  این سرمایه گذاران فراهم شود آنها سرمایه خود را در استان خوزستان بکار خواهند گرفت.

 وی همچنین بر لزوم ارتباط هرچه بیشتر مدیران شهرداری با سرمایه گذاران بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: مدیران شهرداری نباید از نشست با سرمایه گذاران بخش خصوصی هراسی داشته باشند، بلکه باید با آنها به صورت خیلی شفاف جلساتی را برگزار نموده و چیزی را  هم از کسی پنهان نکنند .

شهردار اهواز همچنین  با ذکر این نکته که سرمایه گذاری با توسعه شهرها ارتباط مستقیم دارد تصریح کرد: به همان میزانی که برای جذب سرمایه گذار انرژی صرف می کنیم به همان میزان نیز شهر اهواز توسعه پیدا می کند. ایستگاه آخر ما سرمایه گذاری است، زیرا موجب پویایی و توسعه شهر اهواز می شود.

سید خلف موسوی با اشاره به ساخت و سازها و اقدامات اخیر در شهر اهواز گفت: خوشبختانه اخیرا حرکت های خوبی در شهر اهواز توسط تعاون ناجا، تعاون سپاه، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و غیره آغاز شده است که نیاز است بانک ها و موسسات مالی اعتباری نیز در این زمینه مشارکت داشته باشند.

وی  در خصوص وضعیت درآمد شهرداری اهواز در پنج ماهه اخیر گفت: شهرداری اهواز  همگام با سایر کلان شهرهای کشور در تحقق بودجه موفق بوده که امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

 وی  با تاکید بر این نکته که مدیران شهرداری باید بیش از پیش در جهت تحقق بودجه تلاش کنند، از تلاش های شفیع پور مدیر منطقه دو در جهت تحقق  مطلوب بودجه منطقه تقدیر و تشکرکرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار