شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۵

استاندار خوزستان گفت: فرمانداران باید هر پروژه ای که در ارتباط با طرح مسکن مهر دارند را تا پایان سال جاری به اتمام برسانند زیرا در سال 92 به هیچ وجه فرصت چنین کاری را ندارند.

به گزارش مهر، سید جعفر حجازی چهارشنبه شب در پنجمین جلسه شورای مسکن استان خوزستان اظهار کرد: در بحث بهره برداری از واحدهای مسکن مهر ما نمی توانیم ریسک کنیم و آن را به سال 92 واگذار کنیم بلکه تا پایان سال جاری این پروژه باید تعیین تکلیف شود.

وی اضافه کرد: واحدهایی که هم اکنون افراد در آنها اسکان داده شده اند در اولویت هستند و هر چه سریعتر باید زیر ساختهای آنها آماده شود.

حجازی گفت: فرمانداران تمامی شهرستانها موظف هستند یک برنامه زمان بندی به ما اعلام و بر اساس آن روشن کنند که کار احداث این واحدها کی به اتمام می رسد تا به محض تمام شدن آنها عملیات اجرایی برای احداث زیر ساخت ها آغاز شود.

استاندار خوزستان در ادامه با بیان اینکه اداره کل تعاون استان پیگیری وصول آورده اعضای تعاونیهای مسکن مهر را رها کرده است، بیان کرد: انتظار ما این است که در جلسه بعدی شورای مسکن استان گزارشی از میزان آورده به تفکیک شهرستانها ارائه شود، همچنین اداره کل تعاون باید برای تک تک شهرستانها وقت گذاشته با اعضا صحبت کرده تا هر چه سریعتر آورده خود را افزایش و تنظیم کنند.

حجازی گفت: اعضایی نیز که آورده آنان کم است باید آورده خود را افزوده و در غیر اینصورت حذف شوند زیرا نباید مابقی اعضا را فدای این افراد بکنیم.

وی اظهار کرد: هدف این است که نرخ تمام شده مسکن پائین آورده شود زیرا در صورتی که نرخ بالا رود دیگر انگیزه ای برای ساخت و ساز باقی نمی ماند.

حجازی در ادامه با اشاره به اجرای زیر ساختها برای مسکن مهر اظهار کرد: اخیرا مجوزی داده شده که بر اساس آن 10 تا 20 واحد تجاری مشارکتی در این مناطق ایجاد که اگر سرمایه گذاری وجود داشت پس از ساخت و ساز این واحدهای تجاری به اندازه مبلغ سرمایه گذاری به وی مغازه داده می شود و مابقی واحدهای تجاری نیز به افراد بیکار ساکن در مسکن مهر به صورت سر قفلی داده  شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار