شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۴۹۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷
سید شریف حسینی
حسینی افزود: متأسفانه به‌رغم وعده‌های مسئولان در این خصوص، هیچ‌گونه فعالیتی در زمینه رفع موانع داخلی و ایجاد شرایط جوی پایدار و باثباتی در استان انجام نگرفته است.
 نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد مسئولان در خصوص پدیده گردوغبار گفت: شدت وقوع این پدیده در خوزستان، بهترین شاخص اندازه‌گیری فعالیت مسئولان و عملکرد آنها است.

سید شریف حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: متأسفانه پدیده گردوغبار باز هم مهمان‌ خانه خوزستانی‌ها شد. در موارد رخ داده اخیر، درصد بالای غلظت گردوغبار که از منشأهای داخلی سرچشمه می‌گیرد نشان از بی‌توجه مسئولان مربوطه نسبت به این مسئله است.

وی افزود: متأسفانه به‌رغم وعده‌های مسئولان در این خصوص، هیچ‌گونه فعالیتی در زمینه رفع موانع داخلی و ایجاد شرایط جوی پایدار و باثباتی در استان انجام نگرفته است.

حسینی با انتقاد از عملکرد مسئولان استانی در این زمینه گفت: سمت‌وسوی صحبت‌های مسئولان باید از وعده و وعید به سمت عملیاتی شدن برود زیرا شدت گردوغبارهای رخ‌داده در این چند وقت اخیر گواه این مسئله است که هیچ‌گونه فعالیت مثمر ثمری انجام نگرفته است.

وی تصریح کرد: صحبت‌هایی برای انجام برخی اقدامات همچون پر آب کردن تالاب‌ها و مالچ پاشی در نقاطی همچون هندیجان و ماهشهر که منشأهای داخلی این پدیده محسوب می‌شوند مطرح‌شده اما تاکنون شاهد فعالیت خاصی در این زمینه نبوده‌ایم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متأسفانه تنها در زمان وقوع پدیده گردوغبار، توجهات مسئولان به این پدیده نامیمون جلب می‌شود و در مواقع عادی و زمانی که شرایط برای برگزاری جلسه و نشست‌های تخصصی مناسب است هیچ‌گونه فعالیت صورت نمی‌گیرد.

وی با اشاره به عدم تحقق وعده‌های مسئولان در زمینه تخصیص اعتبار گفت: پدیده گردوغبار بهترین شاخص برای اندازه‌گیری فعالیت مسئولان کشوری و استانی در این خصوص است.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۶
comment
comment
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
comment
0
0
comment چه اقدام عملی معاونت عمرانی استانداری انجام داده جهت انجام مالچ پاشی توسط شرکت نفت؟
comment
نويد قائدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
comment
0
0
comment جناب حسيني اين اظهارات تكراري و لوث شده است
لطفا حرفهاي جديدي بزنيد
اگر كاري انجام نشده است پيگيري عدم انجام آن بعهده شما نمايند محترم است و بايد بجاري اين اظهارات بفرماييد به نهاد ها و ارگانهايي مراجعه داشته ايد و تذكر داده ايد ولي كاري انجام نشده است
شما از پيگيري خود بگوييد تا مردم مطلع باشند دستگاههاي كم كار كدامند
تا افكار عمومي قضاوت نمايد
دوران كلي گويي به سر آمده است
چه بسار بسياري از مديراني كه خود نمايندگان به اجبار آنها را به سمت مديريت نشانده اند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
comment
0
0
comment با شعار دادن چیزی درست نمیشه باید پرید نماینگان محترم خوزستان در مجلس طی چند سال گذشته چه مقدار بودجه جهت رفع این مشکل برای استان پیش بینی کرده اند؟؟
comment
ZAHRA
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
comment
0
0
comment آقاي نماينده چه كاري براي استان و اهواز انجام داده ايد؟اين از پديده گرد و غبار و مسئله انتقال آب به اصفهان ؟؟ميشود توضيح بديد در مجلس و دفاع از شهرتان چه كار مثبتي انجام ميدهيد
comment
رحیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
comment
0
0
comment لطفا به مردم گزارش دهید جنابعالی و دیگر نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی استان خوزستان در این ارتباط جه اقدام مهمی انجام داده اید .
comment
راوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
comment
0
0
comment موندم تو هر دوره نماینده های مجلس آخرای دوره ونزدیک انتخابات که میشه آتیششون تند تر میشه تو سه سال ونیم اول دوستی و مودت با مدیران ومسئولان ولی شش ماه آخر که شد ؟؟؟مردم ‌،،،خوب است انسان در هر مقامی که باشد حرفی بزند که بتواند بنویسد ،مطلبی بنویسد که بتواند امضا(اجرا)کند کمی هم به دکتر مقتدائی وخدماتش بنگریم !؟بعنوان نماینده مردم وظیفه شما دفاع از حق شهر واستانتان است حالا لطفا در هرموردی که موفق شده ودراین مدت تاثیرگذار بوده اید اعلام کنید در حل کدام مشکل شهرتان مستقیما دخالت وموفق بودید بگوئید تا مردم بدانند والسلام
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار