شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۵۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹
با کشف یک فقره انشعاب غیر مجاز در شهرستان شادگان:
یک فقره انشعاب غیر مجاز در روستاهای مسیر جفال شهرستان شادگان کشف شد. این انشعاب برای راه اندازی حوضچه پرورش ماهی از خط انتقال اصلی کشیده شده و روستاهای دهستان جفال را با مشکل کمبود آب مواجه کرده بود.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان شادگان در پی کشف یک انشعاب غیر مجاز در مسیر روستای جفال گفت: این انشعاب غیر مجاز برای پرورش ماهی در حوضچه ای حدود یک هکتار به عمق 2 متر از خط انتقال آب به روستاهای دهستان جفال گرفته شده بود.

حسین عبدالخانی ادامه داد: این حوضچه حد فاصل بیمارستان تا روستای امام سه قرار دارد که بصورت غیر مجاز اقدام به راه اندازی آن شده است.

وی با بیان این مطلب که این انشعاب غیر مجاز از لوله اصلی گرفته شده و آب 40 روستای مسیر را دچار افت کرده بود، گفت: 40 روستای مسیر جفال در حدود 40 هزار نفر جمعیت دارد که 6 هزار و 612 خانوار را شامل می شود.

عبدالخانی اظهار کرد: آب این حوضچه ماهی از طریق لوله ای 3 اینچی و از لوله اصلی خط انتقال تامین می شد و ساکنین 40 روستای مسیر جفال را با مشکل کمبود آب مواجه کرده بود.

وی گفت: با توجه به عدم وجود جاده دسترسی و وجود نخلستان های گسترده در منطقه، شناسایی این حوضچه با تاخیر انجام شد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان شادگان همچنین از بررسی و پیگیری ها در خصوص شخص متخلف نیز خبر داد.

عبدالخانی یادآور شد: آب شرب 2 مسیر روستاهای خنافره با 19هزار نفر جمعیت و روستاهای مسیر جفال با 40 هزار نفر جمعیت از تاسیسات شهدای خنافره تامین می شود.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
آدم حسابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
comment
0
1
comment جناب مدیر آقای عبدالخانی بجای اینکه جلوی اشتغال وتولید را دراستان بگیرند زحمت کشیده سری به تونلهای کوهرنگ زده ودزدیدن آب را آنجا پیگیری کنند این حوضچه اگر آب در رودهای خوزستان باقی مانده بود که این کاررا نمی کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار